BAUN Avesis
BAUN Avesis
Geri Bildirim
TR
EN
Giriş Yap
184
Doç. Dr. ERHAN TUNÇ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Mesleki Deneyim
Yayınlar
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Sanat Eserleri & Yayıncılık
Duyurular & Dökümanlar
İletişim
Akademik İdari Deneyim
Akademik Ünvanlar
Doç. Dr.
2024 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık A.B.D.
Doç. Dr.
2021 - 2024
Gaziantep Üniversitesi, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI
Dr. Öğr. Üyesi
2016 - 2021
Gaziantep Üniversitesi, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Dr. Öğr. Üyesi
2012 - 2016
Gaziantep Üniversitesi, NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Akademi Dışı Deneyim
EPDAB Akademik Üst Kurul Üyesi
2025 - Devam Ediyor
Türk PDR Derneği, AKREDİTASYON ÜST KURULU
Rehber Öğretmen / Psikolojik Danışman
2003 - 2011
Erzurum İbrahim Hakkı Fen Lisesi, REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ
Rehber Öğretmen / Psikolojik Danışman
2001 - 2003
Erzurum Özel İstiklal Eğitim Kurumları, REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ
Rehber Öğretmen / Psikolojik Danışman
2000 - 2001
Erzurum İbrahim Hakkı Fen Lisesi, REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ
Psikolojik Danışman
1997 - 2000
Erzurum Dedekorkut İşitme Engelliler İlkokulu, REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ
Sağlık Memurluğu
1993 - 1997
Erzurum Numune Hastanesi, ACİL SERVİS
Yönetimsel Görevler
Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
2017 - 2022
Gaziantep Üniversitesi, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Enstitü Müdürü
2018 - 2021
Gaziantep Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Senato Üyesi
2016 - 2021
Gaziantep Üniversitesi
Dekan Yardımcısı
2016 - 2018
Gaziantep Üniversitesi, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ
Enstitü Müdür Yardımcısı
2012 - 2016
Gaziantep Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Yönetilen Tezler
Eğitim fakültesi öğrencilerinin duygusal zeka düzeyleri ile saldırganlık düzeyleri arasındaki ilişkinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Öğrenci: Ahmet Kaynak
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
1
1