SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
7
Is video modeling with small group instruction effective? Teaching the skills of using waste materials to individuals with multiple disabilities
Thinking Skills and Creativity, 2025 (SCI-Expanded)
The Effectiveness of Self-Management Strategies in Effective Use of Leisure Time to Individuals with Intellectual Disabilities
REIDOCREA, Cilt: 13, Sayı: 49, 2024 (Hakemli Dergi)
Parent Opinions Regarding The Services Received In Special Education And Rehabilitation Centers For Individuals With Multiple Disabilities
Journal of Qualitative Research in Education, Sayı: 38, 2024 (SCI-Expanded)
Teaching Puzzle-Solving Skills to Students with Multiple Disabilities via a Tablet Computer
TED EĞİTİM VE BİLİM, 2021 (SCI-Expanded)
Examination of Single-Subject Researchs on Individuals with Multiple Disabilities: Systematic Review
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, Cilt: 21, 2020 (SCI-Expanded)
Experiences and Opinions of Special Education Teachers Regarding the Use of Technology
Journal of Qualitative Research in Education, Cilt: 8, 2020 (SCI-Expanded)
Review of Research on The Teaching of Leisure Time Skills to Individuals with Special Needs
Pamukkale University Journal of Education, Cilt: 47, 2019 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
22
The Use of Assistive Technologies in Increasing the Participation of the Individuals with Severe and Multiple Disabilities to Leisure: Systematic Review
Participatory Educational Research, Cilt: 12, Sayı: 1, 2025 (Scopus)
Çoklu yetersizliği olan bireylerin eğitiminde birden fazla duyuya hitap etme: Çok duyulu ortamlar, öğretim stratejileri ve hikâyeler
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, Cilt: 7, Sayı: 2, 2024 (Hakemli Dergi)
ÇOKLU YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUĞA SAHİP EBEVEYNLERİN EV İÇİ GÜVENLİK BECERİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Trakya Eğitim Dergisi, Cilt: 14, Sayı: 3, 2024 (Hakemli Dergi)
Ağır ve Çoklu Yetersizliğe Sahip Çocuğu Olan Ebeveynlerin Evde Eğitime ve Çocuklarına Yönelik Gereksinimlerinin Belirlenmesi
Yaşadıkça Eğitim, Cilt: 38, Sayı: 1, 2024 (Hakemli Dergi)
Özel Gereksinimli Bireylerle Çalışan Öğretmenlerin İnternet Güvenliği Becerilerine Yönelik Görüşleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 36, Sayı: 3, 2023 (Hakemli Dergi)
DESTEK EĞİTİM ODALARININ KAYNAŞTIRMA UYGULAMASINDAKİ YERİ VE ÖNEMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 7, 2023 (Hakemli Dergi)
Rehberlik Araştırma Merkezlerinde Eğitsel Değerlendirme Yapan Personelin Çoklu Yetersizliği Olan Bireyleri Değerlendirme Süreçlerine İlişkin Görüşleri
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 2022 (Hakemli Dergi)
Identifying the Problems Experienced by Parents of Children with Special Needs during the COVID-19 Pandemic
OPEN JOURNAL FOR EDUCATIONAL RESEARCH, Cilt: 5, 2021 (Hakemli Dergi)
The experiences and views of teachers working with students with special education need towards the distant education process and educational ınformatics network (EBA).
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 2021 (Hakemli Dergi)
Determination Made of the Teachers Regarding Teaching Mathematics Concepts and Skills to the Students with Intellectual Disabilities
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 2020 (Hakemli Dergi)
A Descriptive Analysis Study Regarding Use of Video Prompting Procedure as Evidence-Based Interventions in Special Education
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 23, 2020 (Hakemli Dergi)
Examining Leisure Activity Engagement of Students with Intellectual Disability
International Journal of Educational Methodology, Cilt: 6, 2020 (Scopus)
ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞİTİMİNE YÖNELİK TÜRKİYE’DE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ TEK DENEKLİ ARAŞTIRMALARIN GÖZDEN GEÇİRİLMESİ: META ANALİZ ÖRNEĞİ
Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi / Electronic Journal of Social Sciences, Cilt: 6, 2020 (Hakemli Dergi)
The experiences, opinions and suggestions of special education teachers regarding leisure time activities chosen by students with intellectual disability
Participatory Educational Research, Cilt: 7, 2020 (Scopus)
ÖZEL EĞİTİM OKULUNDA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ SEMİNERİNE VE SONRAKİ UYGULAMALARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2019 (Hakemli Dergi)
Opinions of managers working in special education school about occupational health and safety Özel eğitim okulu yöneticilerinin iş sağliği ve güvenliği’ ne yönelik görüşleri
NWSA Academic Journals, Cilt: 14, 2019 (Scopus)
The Opinions of the Parents who have Children with Multiple
Disabilities regarding Leisure Time Activities
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi, 2019 (Hakemli Dergi)
THE EFFECTIVENESS OF DIRECT INSTRUCTION PROCEDURE ON TEACHING
VOCATIONAL SKILLS TO STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2019 (Hakemli Dergi)
Special education teacher candidates’ views on evidence-based practices<p>Özel eğitim öğretmen adaylarının bilimsel dayanaklı uygulamalar hakkındaki görüşleri
Journal of Human Sciences, Cilt: 15, 2018 (Hakemli Dergi)
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERİN BOŞ ZAMAN BECERİLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Kesit Akademi Dergisi, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effectiveness of Video Prompting in Small Groups Teaching of Leisure Time Skills to Individuals with Intellectual Disabilities
International Online Journal of Educational Sciences, Cilt: 10, 2017 (Hakemli Dergi)
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE BOWLİNG BECERİSİNİN ÖĞRETİMİNDE EŞZAMANLI
The Journal of Social Sciences, Cilt: 9, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
23
Being the Mother of a Visually Impaired Child with Severe and Multiple Disabilities: A Narrative Research Example
FOREIGN EXPERIENCES IN THE ORGANIZATION OF HIGHER EDUCATION: TRANSFORMATION AND INNOVATIONS, Özbekistan, 28 - 29 Mart 2025
Göreve Yeni Başlayan Ağır ve Çoklu Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Eğitim Öğretim Ortamında Yaşadıkları Güçlükler
34.Ulusal özel eğitim kongresi, Türkiye - Ankara, 23 - 26 Ekim 2024
Çoklu yetersizliği olan bireylere akıllı işaretlerin öğretiminde eş zamanlı ipucuyla öğretimin etkililiğinin incelenmesi
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022
Zihin yetersizliği olan öğrencilere alışveriş yapma becerisinin öğretiminde kendini yönetme stratejileri öğretim paketinin etkililiği.
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 06 - 09 Kasım 2019
Okul ortamında uygulanan sosyal beceri öğretimi öğretim programları ile ilgili araştırmaların incelenmesi.
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 15 Eylül - 18 Ekim 2019
Çoklu yetersizliğe sahip öğrenciyle çalışan öğretmenlerin kullandıkları yöntem tekniklere ilişkin görüşleri
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2019
Çoklu yetersizliği olan öğrencilerin serbest zamanlarda yaptıkları etkinliklerin ebeveyn görüşlerine göre incelenmesi
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2019
Özel eğitim okulunda çalışan öğretmenlerin isg seminerine ve sonraki uygulamalara yönelik görüşleri
III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Türkiye, 10 - 13 Mart 2019
Müzik eğitimi dersinin özel gereksinimli öğrencilere katkısının özel eğitim öğretmenlerinin görüşleriyle belirlenmesi
III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Türkiye, 07 - 10 Mart 2019
Özel eğitim öğretmen adaylarının bilimsel dayanaklı uygulamalar hakkındaki görüşleri.
28. Ulusal özel eğitim kongresi, Türkiye, 11 Ekim - 13 Kasım 2018
Zi̇hi̇nsel yetersi̇zli̇ği̇ olan öğrenci̇leri̇n seçti̇kleri̇ serbest zaman etki̇nli̇ği̇ i̇̇le i̇̇lgi̇leni̇rken, öğretmenleri̇n yaşadıklarının beli̇rlenmesi̇
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Haziran 2018
Sınıfında çoklu yetersi̇zli̇ğe sahi̇p öğrenci̇si̇ olan öğretmenleri̇n gereksi̇ni̇mleri̇ni̇n beli̇rlenmesi̇
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Haziran 2018
Rehberlik araştırma merkezlerinde eğitsel değerlendirme yapan personelin çoklu yetersizliği olan bireyleri değerlendirirken yaşadıklarının belirlenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 2018
Çoklu yetersizliği olan öğrencilere tablet bilgisayar aracılığı ile yap boz yapma becerisinin öğretimi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 2018
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin kendi ve öğretmen seçimi ile belirlenen etkinliklerle ilgili olma durumlarının karşılaştırılması
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 2018
Zihin yetersizliği olan öğrencilerin serbest zaman etkinlikleri ile meşgul olurken yaşadıklarının belirlenmesi
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 2018
Özel gereksinimli bireylerin serbest zaman becerileri ve serbest zaman becerilerinin öğretimine yönelik yapılan araştırmaların incelenmesi.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Mart 2018
Özel gereksinimli çocuğa sahip ebeveynlerin yasal haklarına ilişkin bilgi düzeylerinin belirlenmesi
Uluslararası Çocuk Hakları Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2017
Özel eğitim okulu yöneticilerinin okullarındaki iş sağlığı ve güvenliğine yönelik görüşleri
2nd International Science Symposium, Türkiye, 18 Haziran 2017
Zihinsel yetersizliği olan bireylere serbest zaman becerilerinin küçük grupla öğretiminde video ipucunun etkililiği.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 13 - 16 Mart 2017
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin boş zaman becerilerine ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi
VII. uluslararası eğitimde araştırmalar kongresi, Türkiye, 12 - 15 Mart 2017
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere bowling becerisinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği.
Effectıve Leadershıp And Management In Inclusıve Schools: Teacher Traınıng And Vocatıonal Educatıon, Arts And Sports, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2016
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere gitarla ritim atma becerisinin öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği.
VII. Hisarlı Ahmet Sempozyumu, Türkiye, 13 - 16 Nisan 2016