TR
EN
image
116
Prof. Dr. FIRAT EVİRGEN

Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar

Prof. Dr.

2024 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, Matematiğin Temelleri ve Matematiklojik A.B.D.

Doç. Dr.

2018 - 2024
Balıkesir Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, Matematiğin Temelleri ve Matematiklojik A.B.D.

Dr. Öğr. Üyesi

2009 - 2018
Balıkesir Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü

Araştırma Görevlisi

2004 - 2009
Balıkesir Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Akademi Dışı Deneyim

Matematik Öğretmeni

2003 - 2004
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Okul

Yönetimsel Görevler

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

2011 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü

Dekan Yardımcısı

2024 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi

Bölüm Başkan Yardımcısı

2025 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, Matematiğin Temelleri ve Matematiklojik A.B.D.

Enstitü Müdür Yardımcısı

2013 - 2021
Balıkesir Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü

Bölüm Başkan Yardımcısı

2011 - 2014
Balıkesir Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü

Verdiği Dersler

Diferansiyel Denklemler I
Lisans
Diferansiyel Denklemler II
Lisans
Olasılık ve İstatistik
Lisans

Yönetilen Tezler

İlaç Bağımlılığı Sistem Dinamiklerinin Modele Dayalı Tahmini ve Kontrolü
Öğrenci: Esra Sayıcı
Kolera Salgınının Matematiksel Modellemesi ve Niteliksel Analizi Üzerine Bir Çalışma
Öğrenci: Halime Gökkaya
Analysis of soliton solutions of some nonlinear partial differential equations by modified exponential expansion function method
Öğrenci: Seda Kaçar
Üstel fonksiyon açılım metodunun bazı lineer olmayan kısmi diferansiyel denklemler üzerine uygulamaları
Öğrenci: Emin Ümit Kobak
Homotopi pertürbasyon sumudu dönüşüm metodu ve uygulamaları
Öğrenci: Semih Küçük
Ekstremum problemleri için gradyant tabanlı yaklaşım
Öğrenci: Pervin Çalık
Optimizasyon problemlerine üstel ceza fonksiyonu ile dinamik sistem yaklaşımı
Öğrenci: Hülya Bostan Aytimur