TR
EN
image
42
Prof. Dr. HÜSEYİN KÜÇÜKÖZER

Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar

Prof. Dr.

2015 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fizik Eğitimi A.B.D.

Doç. Dr.

2011 - 2015
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fizik Eğitimi A.B.D.

Dr. Öğr. Üyesi

2004 - 2011
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fizik Eğitimi A.B.D.

Araştırma Görevlisi

1996 - 2004
Balıkesir Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, MFBE Fizik Eğitimi – Doktora Programı

Akademi Dışı Deneyim

Öğretmen

1995 - 1996
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Fizik Öğretmeni

Yönetimsel Görevler

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

2020 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fizik Eğitimi A.B.D.

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

2017 - 2020
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fizik Eğitimi A.B.D.

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

2012 - 2015
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fizik Eğitimi A.B.D.

Dekan Yardımcısı

2006 - 2008
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fizik Eğitimi A.B.D.

Verdiği Dersler

Ortaöğretim Fizik Deneyleri ve Tasarımı
Lisans
Astronomi (Üniversite Seçmeli Ders)
Lisans

Yönetilen Tezler

Ses Kavramlarının Öğretimi için Teknoloji Destekli Etkinliklerin Tasarımı
Öğrenci: Gülşen Çiçek
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki eleştirel düşünme gücü düzeylerinin yeni nesil fen bilimleri sorularına yönelik algılarına etkisi
Öğrenci: Yunus Emre Akkaya
İtme ve momentum konusunun öğretiminde yaratıcı drama yönteminin öğrencilerin kavramsal anlama, motivasyon ve tutumlarına etkisi
Öğrenci: Selda Kaya Eker
Elektrostatik konusunda sorgulama temelli öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının fikirlerine etkisi
Öğrenci: Goncagül Kaya
Bazı yaratıcı yazma teknikleri kullanılarak lise öğrencilerinin fiziğe yönelik görüşlerinin belirlenmesi
Öğrenci: Murat Bayer
Lise öğrencilerinin fotoelektrik ve Compton olaylarına ilişkin fikirleri
Öğrenci: Gizem Dokuzfidan
9. sınıf öğrencilerinin iş ve enerji konusundaki kavramsal anlamalarının incelenmesi
Öğrenci: Nejdet Madanoğlu
7. Sınıf öğrencilerinin ışığın kırılması konusundaki kavramsal gelişimlerinin sosyal yapılandırmacı bakış açısından incelenmesi
Öğrenci: Sevda Seçer
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kuantum fiziği temel kavramlarını anlama düzeylerine 7E öğretim modelinin etkisi
Öğrenci: Meryem Görecek
Tork, açısal momentum ve Kepler yasalarına ilişkin yapılan öğretimin ortaöğretim onbirinci sınıf öğrencilerinin anlam oluşturma süreçlerine etkisi
Öğrenci: Ayberk Bostan Sarıoğlan
Fizik öğretmeni adaylarının temel ve bileşik parçacıklar ile parçacık hızlandırıcılarına dair görüşlerinin belirlenmesi
Öğrenci: Aycan Ergin
Öğrenme sarmalına göre tasarımlanan 5e öğretim modeli uygulamaları ile dokuzuncu sınıf öğrencilerinin aynalar konusundaki kavramsal değişimlerinin incelenmesi
Öğrenci: Özgür Anıl
6. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve hareket konusundaki alternatif kavramlarının belirlenmesi ve kavramsal gelişimin incelenmesi
Öğrenci: Sevda Seçer
Problem çözme etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin basınç konusu ile ilgili başarı, tutum ve üstbiliş becerilerinin gelişimine etkisi
Öğrenci: Murat Bozan
Farklı yaş grubu öğrencilerinin astronominin bazı temel kavramlarına ilişkin düşünceleri
Öğrenci: Ayberk Bostan
Lise öğrencilerinin, öğretmen adaylarının ve öğretmenlerin basit elektrik devreleri ile ilgili kavram yanılgıları
Öğrenci: Semra Satır
İlköğretim 7. sınıf elektrostatik konusunun bilgisayar destekli öğretim tasarımı
Öğrenci: Nihal Arı Korkusuz