SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2
Determination of zineb in tap water and tomato samples by adsorptive catalytic stripping voltammetry
The Scientific and Technological Research Council of Turkey (TUBITAK-ULAKBIM) - DIGITAL COMMONS JOURNALS, Cilt: 37, Sayı: 5, 2013 (SCI-Expanded)
Examining pre service chemistry teachers pedagogical content knowledge and influences of teacher course and practice school
Journal Of Science Education (Revista De Educación En Ciencias), Cilt: 11, Sayı: 2, 2010 (Hakemli Dergi)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
8
Secondary School Students’ Perspectives about a TUBITAK 4004 Project: Bound the Sciences, Beautify the Nature!
Dokuz Eylul University, Sayı: 53, 2022 (Hakemli Dergi)
DNA Konusunun Web 2.0 Araçlarının Entegre Edildiği Laboratuvar Yöntemi ile Öğretimi
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education, Cilt: 10, Sayı: 1, 2021 (Hakemli Dergi)
5E Öğretim Modelinin Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi: Temas Açısını Etkinleyen Faktörler
Araştırma ve Deneyim Dergisi, Cilt: 6, Sayı: 1, 2021 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Yaratıcılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Balıkesir Örneği
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 11, Sayı: 1, 2021 (Hakemli Dergi)
Ditiyokarbamat Pestisitleri ve Tayin Yöntemleri
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, Cilt: 12, Sayı: 1, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmenin Sahip Olması Gereken Dördüncü Bilgi Alan Öğretimi
Kuramdan Uygulamaya Eğitim Bilimleri(Educational Sciences: Theory&Practice), Cilt: 5, Sayı: 1, 2005 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının atomun yapısı ile ilgili zihinsel modelleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı: 4, 2002 (Hakemli Dergi)
Orta öğretim Kimya derslerinde V diyagramı uygulamaları
Hacettepe Üniversitesi. Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı: 21, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
32
Öğretmen Adaylarının Yapay Zekâ Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
5th International Conference on Educational Technology and Online Learning, Türkiye - Balıkesir, 27 - 29 Ağustos 2025
Çevre Eğitimi Dersi Alan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Temel Ekoloji Kavramları ile ilgili bilişsel yapılarının incelenmesi
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye - Edirne, 04 - 07 Eylül 2024
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yapay Zekâ Okuryazarlık ve Kaygı Düzeyleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kosova, 11 - 13 Temmuz 2024
Teacher Candidates’ Awareness Towards STEM Activities and their Motivations for
Involving the Activities: Comparison of Preschool and Science Teacher Candidates
2nd International Necatibey Education and Social Sciences Research Congress 2023, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2023
The Effect of Teaching with Multiple Representations on Science Pre-Service Teachers’
Cognitive Structures about Electrochemical Batteries
2nd International Necatibey Education and Social Sciences Research Congress 2023, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2023
Teaching The Dna Subject By Web 2.0 Tools Integrated Laboratory Method
2nd International Conference On Science, Mathematics, Entrepreneurship And Technology Education, Türkiye - Bursa, 19 - 22 Kasım 2020
Lise Öğrencilerinin Yaratıcılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Balıkesir Örneği
RESSCONGRESS-1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Türkiye - Balıkesir, 03 - 05 Kasım 2017
Influence Of Teaching Practice On Preservice Chemistry Teachers’ Curriculum Knowledge about Electrochemistry
Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches-PAEDEIA, Türkiye, 21 - 25 Ekim 2016
6. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarını Geliştirecek Bir Ders Uygulama Ve Değerlendirmesi: Hayal Gücüyle Madde Ve Isı.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları Dersindeki Teknoloji Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Comparision of Gifted- Talented and Average-Ability Students in Terms of Attitude Towards STEM.
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology-ICEMST 2016, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016
8. sınıf Asitler ve Bazlar Konusundaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi.
Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 07 - 10 Eylül 2015
Üstün Yetenekli Öğrenciler için Küresel Isınma Konusunda Tasarlanan Bir Oyunun Öğrenci Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 07 - 10 Eylül 2015
İlköğretim 7. Sınıf Maddenin Yapısı ve Özellikleri Ünitesindeki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine Göre İncelenmesi
Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 07 - 10 Eylül 2015
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramları ile İlgili Zihinsel Modellerinin incelenmesi
5th nternational ConferenceNew Trends in Education – ICONTE 2014, Türkiye - Antalya, 24 - 26 Nisan 2014
Preservice Science Teachers Mental Models of Particulate Nature Of Matter
4th nternational ConferenceNew Trends in Education – ICONTE 2013, Türkiye - Antalya, 25 - 27 Nisan 2013
Determination of Zineb in Presence of Persulphate in Water and Tomato Samples
9th International Electrochemistry Meeting in Turkey, Türkiye - İzmir, 25 - 29 Eylül 2011
Voltammetric Determination of Nabam by Carbon Paste Electrode Modified with Cobalt Phthalocyanine
8th International Electrochemistry Meeting in Turkey, Türkiye - Antalya, 08 - 11 Ekim 2009
Adsorptif Katalitik Sıyırma Voltammetrisi ile Zineb Tayini
21. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye - Malatya, 23 - 27 Ağustos 2007
Bilimsel bilginin özelliklerinin ve elde edilme yollarının öğretilmesinde bir öneri Kapalı kutu deneyi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Türkiye, 07 - 09 Eylül 2006
Üniversite Öğrencilerinin Bilim ve Teknoloji ile İlgili Kavramsal Sistemlerinin Analizi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye - Ankara, 07 - 09 Eylül 2006
Misconceptions And Errors Related To Electrochemistry in High School And University Chemistry Textbooks A Critical Analysis
2nd International Aegean Physical Chemistry Days, Türkiye - Balıkesir, 07 - 10 Ekim 2004
Misconceptions in Analytical Chemistry
4th AEGEAN ANALYTICAL CHEMISTRY DAYS, Türkiye, 29 Eylül - 03 Ekim 2004
Analyzing Turkish Preservice Teachers Pedagogical Content Knowledge Related To High School Electrochemistry Topics Via Lesson Plans
18th International Conference on Chemical Education, Türkiye - İstanbul, 03 - 08 Ağustos 2004
İlköğretim I Kademe Öğretmenlerinin Fen Bilgisi Derslerinde Laboratuvar Kullanma Becerilerinin Geliltirilmesi Örnek Olay Çalışması
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye - Ankara, 16 - 18 Eylül 2002
IX Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Dersi Laboratuvar Uygulamalarında V Diyagramlarının Kullanılması
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye - Ankara, 16 - 18 Eylül 2002
Kimya öğretmen adaylarının atomun yapısı ile ilgili zihinsel modelleri
XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Selçuk Üniversitesi,, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2002
Kimya Aday Öğretmenlerinin Kavram Haritalarını Hazırlamada Karşılaştıkları Güçlükler
XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye - Konya, 10 - 13 Eylül 2002
Elektrokimya Konusu ile İlgili Kavram Yanılgıları ve Nedenleri
XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye - Konya, 10 - 13 Eylül 2002
Fizikokimya eğitiminde V diyagramı uygulamaları
1. Ege Fizikokimya Günleri, Türkiye, 05 - 07 Haziran 2002
Fizikokimya laboratuarlarında V diyagramı uygulamaları
1. Ege Fizikokimya Günleri, Türkiye - İzmir, 05 - 07 Haziran 2002
A Case Study of Pre service Chemistry Teachers Pedagogical Content Knowledge Development about Practical Work
European Conference on Educational Research (ECER), Fransa, 05 - 08 Eylül 2001