TR
EN
image
66
Doç. Dr. KAZIM BİBER

Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar

Doç. Dr.

2021 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Dr. Öğr. Üyesi

2012 - 2021
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Öğretim Görevlisi Dr.

2005 - 2012
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Araştırma Görevlisi

1999 - 2005
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

2021 - 2022
Balıkesir Üniversitesi

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

2014 - 2017
Balıkesir Üniversitesi

Verdiği Dersler

Erken Çocuklukta Aile Eğt. Katılımı
Yüksek Lisans
Erken Çocukluk Dön. Sanat Eğitimi
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Yüksek Lisans
Topluma Hizmet Uyg.
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması I
Lisans
Erken Çocuklukta Sanat Eğitimi
Lisans
Karakter ve Değerler Eğitimi
Yüksek Lisans
Tez Danışmanlığı
Yüksek Lisans

Yönetilen Tezler

Okul öncesi eğitime devam eden çocukların anne istismar potansiyeli ve baba çocuk ilişkisinin problemli davranışlara etkisinin incelenmesi
Öğrenci: Fatma Feriha Bakır
Birlikte ebeveynliğin okul öncesi dönem çocuklarının duygularını ifade etme ve sosyal davranışlarına olan etkisi
Öğrenci: Bengisu Kuzu
Okul Öncesi Eğitime Devam Eden 48-72 Aylık Çocukların Ebeveynlerinin, Ebeveynlik Tutumları ve Sınır Koyma Davranışlarının Çocukların Sosyal Problem Çözme Becerilerine Olan Etkisi
Öğrenci: Ümmügül Eren
36-72 Ay Arası Resmi Tanı Almamış Otizm Spektrum Bozukluğuna Sahip Çocuğu Olan Babaların Yetersizlikten Etkilenme Derecesine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Öğrenci: Meltem Mandacı
Ebeveynlerin duygu düzenleme becerileri ve ebeveyn çocuk ilişkisi ile 4-6 yaş çocukların sosyal problem çözme becerileri arasındaki ilişkiler: Bir yapısal eşitlik modellemesi
Öğrenci: Rümeysa Çakır
Annelerin bekçilik davranışları ile çocuklarının sosyal yetkinlik, problemli davranış ve duygu düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Öğrenci: Buse İlayda Başeğmez
Okul öncesi eğitime devam eden 48-72 aylık çocukların sosyal problem çözme becerilerine eşli dansların etkisinin incelenmesi
Öğrenci: Sevgi Atak
Okul öncesi eğitime devam eden çocukların ve okul öncesi öğretmenlerinin dijital teknolojileri kullanımlarının incelenmesi
Öğrenci: Ayşe Nur Kayış