MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
Spor Uzmanı
2001 - 2004
GENÇLİK VE SPOR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ, Türkiye Cimnastik Federasyon Başkanlığı
Yönetimsel Görevler
Yüksekokul Müdür Yardımcısı
2019 - 2020
Balıkesir Üniversitesi
Verdiği Dersler
Sporda Öğretim Yöntemleri
Lisans
Model Temelli Beden Eğitimi Öğretimi
Yüksek Lisans
Cimnastik
Lisans
Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi
Lisans
Meslek Bilgisi IV (Mikro Öğretim)
Lisans
Yönetilen Tezler
Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları, Öğretme-Öğrenme Anlayışları ve Eleştirel Düşünme Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Öğrenci: Yusuf İzzet Erol
Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Mikro Öğretim Uygulamalarının Akran Geribildirim Algısı ve İletişim Becerilerine Etkisi
Öğrenci: Remzi Işık
Alıştırma ve Katılım Stilleri Kullanımının Voleybola Yönelik Beceri Kazanımına ve Tutuma Etkisi
Öğrenci: Gülcan Yılmaz
Eşli Çalışma Stili İle İşlenen Cı̇mnastı̇k Derslerı̇nı̇n Öğrencı̇lerı̇n Empati, İletişim, Tutum ve Psı̇komotor Beceri Düzeylerı̇ne Etkı̇sı̇
Öğrenci: Mustafa Enes Varol
Beden eğitimi ve spor öğretmen adaylarının öğretim stillerine yönelik görüşleri
Öğrenci: Gökçe Üçerler
Lise öğrencilerinin fiziksel aktiviteye katılım motivasyonu ile katılım engellerinin incelenmesi
Öğrenci: Nilay Yılmaz
Spor Bilimleri Fakültesi öğrencilerinin öğretim stillerine ilişkin deneyim, tercih ve algıları
Öğrenci: Sevim Derya Canaral
Akran öğretim modelinin öğretim stilleri bilgi düzeyi, pedagojik inanç ve mikro öğretim uygulamalarına etkisi: Beden eğitimi öğretmen adaylarına yönelik çalışma
Öğrenci: Tarık Balcı
7-11 yaş grubu cimnastikçilerin olgunlaşma ile fiziksel uygunluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Öğrenci: Aykut Erdoğan
Beden eğitimi ve spor öğretmen adaylarının 21.yüzyıl becerileri kapsamında bilgi ve iletişim teknolojileri yeterlilikleri