SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1
Relationship Between Organizational Justice and Organizational Commitment in Primary Schools
Anthropologist, Cilt: 18, Sayı: 1, 2014 (Hakemli Dergi)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
27
New Approaches in Education in the Context of Mind and Intelligence Games Competitions: Teacher Opinions
HAYEF: Journal of Education, Cilt: 22, 2025 (Hakemli Dergi)
Liderlik Davranışları ve Akademik Özyeterlilik: Öğretmen Adayları Üzerine Bir Araştırma
Sinop Üniversitesi sosyal bilimler dergisi, Cilt: 0, 2024 (Hakemli Dergi)
Bu Sınıfta Oyun Var: Akıl ve Zekâ Oyunlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
International Primary Educational Research Journal, Cilt: 8, Sayı: 2, 2024 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Akıl ve Zekâ Oyunlarına İlişkin Deneyimleri
Journal of Turkic Civilization Studies, Cilt: 5, Sayı: 1, 2024 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Kök Değerlerin Etkililiğine İlişkin Algıları: Eksikler ve Yeterlilikler Bağlamında Bir Değerlendirme
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Online), 2023 (Hakemli Dergi)
Investigation of CEIT Undergraduate Program According to Teachers’ and Academicians’ Views
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, Cilt: 17, Sayı: 1, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Akıl ve Zeka Oyunlarına Yönelik Metaforik Algıları
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, Cilt: 12, Sayı: 2, 2023 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Problem-solving Skills, Burnout Levels and SelfEfficacy Beliefs of School Principals
International Journal of Contemporary Educational Research, Cilt: 9, Sayı: 3, 2022 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Teachers' Self-Efficacy Towards Technology Integration and School Happiness
International Online Journal of Educational Sciences, Cilt: 14, Sayı: 3, 2022 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Prospective Teachers’ Digital Literacy Skills, Attitude
Towards the Teaching Profession and Academic Motivations
Educational Policy Analysis and Strategic Research, Cilt: 17, Sayı: 3, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Gözüyle Birleştirilmiş Sınıflara İlişkin Bir
Değerlendirme: Sorun mu, Çözüm mü?
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, Cilt: 10, Sayı: 3, 2021 (Hakemli Dergi)
Özel ve Devlet Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri ve Sınıf Yönetim Becerileri Arasındaki İlişki
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı: 58, 2021 (Hakemli Dergi)
Distance Education in Corona Days or Remembering Ivan Illich
Journal of Current Researches on Social Sciences (JOCRESS), Cilt: 11, Sayı: 1, 2021 (Hakemli Dergi)
The Relationship among Teachers’ Perceptions of Transactional Leadership, Perceptions of Organizational Cynicism and Organizational Commitment
(International Journal of Education Technology and Scientific Researches, Cilt: 5, Sayı: 12, 2020 (Hakemli Dergi)
İlkokul Müdürlerinin Okul Yönetimlerinde Öğretmenlerin Etkisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 40, Sayı: 1, 2020 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Classrooom Management Skills of Primary School Teachers According to the Views of Students and Teachers
International Online Journal of Educational Sciences, Cilt: 12, Sayı: 1, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarıyla Okul İklimi Arasındaki ilişki
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 20, Sayı: 3, 2019 (Hakemli Dergi)
The usage of meaning identification technique in measuring reading comprehension skills
lnternational Electronic Journal of Elementary Education, Cilt: 11, Sayı: 4, 2019 (Scopus)
The school principal in primary school students’ drawings İlkokul öğrencilerinin çizimleriyle okul müdürü
İlköğretim Online (elektronik), Cilt: 18, Sayı: 4, 2019 (Scopus)
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetim Becerileri ve Teknoloji Kullanımları Arasındaki İlişki
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, Cilt: 12, Sayı: 2, 2018 (Hakemli Dergi)
İlkokul, Ortaokul ve Lise Okul Müdürlerinin Okul Yönetimine İlişkin Deneyimleri
Turkish Studies, Cilt: 13, Sayı: 19, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımları ve Öz Yeterlilik İnançları Arasındaki İlişki
TÜBAV, Cilt: 10, Sayı: 1, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma ÖğrencilerininEğitimine İlişkin Deneyimleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, Cilt: 25, Sayı: 4, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
Cumhuriyet International Journal of Education, Cilt: 4, Sayı: 1, 2015 (Hakemli Dergi)
Relationship Between Instructional Leadership and Organizational Climate in Primary Schools
International Journal of Arts and Commerce, Cilt: 4, Sayı: 3, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma Yazma Öğretimi Sürecinde Eğitim Teknolojilerini Kullanmaya YönelikGörüşleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, Cilt: 23, Sayı: 4, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okullarında Dönüşümcü Liderlik ile Örgütsel Adalet Arasındaki İlişki
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, Cilt: 10, Sayı: 3, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
31
Eğitim Kademelerine Göre Öğrencilerin Okul Müdürü Algıları: Metaforik Bir Çözümleme
8. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Türkiye, 04 - 05 Eylül 2025
The Effectiveness of the Masters’ Programmes in Educational Administration and Supervision: Contribution to Students’ Profesisional Development and Leadership Skills
International 8th USBILIM Education, Economy, Management & Social Sciences Congress, Türkiye - Diyarbakır, 26 - 28 Kasım 2024
Examination of University Students’ Self-Perceptions of Leadership Behaviors in Terms of Various Variables
International 8th USBILIM Education, Economy, Management & Social Sciences Congress, Türkiye - Diyarbakır, 26 - 28 Kasım 2024
Okul Yöneticilerinin Lisansüstü Eğitimi Tercih Nedenleri
European Conferences 6th International Conference on Humanity and Social Sciences, Sırbistan, 17 - 19 Ekim 2024
Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Rolleri: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Bir İnceleme
IV. International Congress of Turkish Civilization, Kırgızistan, 23 - 25 Kasım 2023
Dijital Oyun Oynama Tutumu ve Akademik Başarı Arasındaki İlişki
IV. International Congress of Turkish Civilization, Kırgızistan, 23 - 25 Kasım 2023
Öğretmenlerin Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Öz-yeterlikleri ve Okul Mutlulukları Arasındaki İlişki
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023
Zekâ Oyunlarının Sınıf Yönetim Sürecine Etkisine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
I. Uluslararası Oyun Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2019
Özel ve Devlet Okullarında Çalışan Öğretmenlerin Okul ve Müdür Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2019
Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Ve Yazma Öğretimi Dersine Yönelik Metaforik Algıları
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Müdür Olmak: Yönetsel Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
Okul Müdürlerinin Yönetim Sürecinde Sendika Etkisi ve Öneriler
14. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Türkiye, 02 - 04 Mayıs 2019
Sınıf Yönetiminde Farklı Bir Etki: Zeka Oyunları
14. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Türkiye, 02 - 04 Mayıs 2019
Akıl ve zeka oyunları oynuyoruz.
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK), Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018
Sınıf Eğitimi Anabi̇li̇m Dalında Öğreni̇m Gören Öğretmen Adaylarının Türkçe Ders Ki̇taplarında Yer Alan Kök Değerleri̇n Etki̇li̇li̇ği̇ne İ̇li̇şki̇n Algıları
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018
Sınıf Eğitimi Anabi̇li̇m Dalında Öğreni̇m Gören Öğretmen Adaylarının Bi̇rleşti̇ri̇lmi̇ş Sınıflarda Öğreti̇me İ̇li̇şki̇n Algıları
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018
İlkokul 4. Sınıf Öğrenci ve Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersi Maddeyi Tanıyalım Ünitesine Yönelik Görüşleri
13th International Balkan Education and Science Congress, Türkiye, 06 - 08 Eylül 2018
Öğrencilerin Mikroskobik Canlılar ile İlgili Düşünceleri
13th International Balkan Education and Science Congress, Türkiye, 06 - 08 Eylül 2018
Benim Gözümle Atatürk: İlkokul Öğrenci ve Öğretmenlerinin Atatürk Algısı
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
“Teneffüse Koşuyorum” İlkokul Öğrencilerinin Ders ve Teneffüs Ziline Verdikleri Tepkiler ve Nedenleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Anlam Belirleme Tekniğinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Ölçülmesinde Kullanılması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Öğrenme Güçlüklerine Yönelik Sınıf Öğretmeni ve Öğretmen Adaylarının Bilgileri
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Marmaris-Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
İlkokul Öğrencilerinin Çizimleriyle Okul Müdürü
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Kızılcahamam-Ankara, Türkiye, 29 Eylül 2017
İlkokul, Ortaokul ve Lise Okul Müdürlerinin Okul Yönetimine İlişkin Deneyimleri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Kızılcahamam-Ankara Ankara, Türkiye, 09 Eylül 2017
Hikâye Edici, Bilgilendirici ve Post Modern Metinlerden Okuduğunu Anlamada Cümle Doğrulama Tekniğinin Kullanımı
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Marmaris-Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2016
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Özetleme Becerilerinin İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 10 Eylül 2016
Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Öğrencilerinin Eğitimine İlişkin Deneyimleri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 03 Eylül 2016
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetim Becerileriyle İş Doyumları Arasındaki İlişki
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarıyla Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kuşadası-Aydın, Türkiye, 28 Mayıs 2013
Sınıf Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 11 Mayıs 2012
İlköğretim Okullarında Dönüşümcü Liderlikle Örgütsel Arasındaki İlişki
6. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KKTC, Kıbrıs, 11 - 21 Mayıs 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
7
Transforming School Systems Through Assessment, Technology, and Non-Traditional Learning Methods - Teacher Leadership and Change Management in the Digital Age
Mesleki Kitap, IGI Global, , 2024
Eğitimde Yeni Paradigmalar - BIR OYUNDAN DAHA FAZLASI: Akıl ve Zekâ Oyunları
Mesleki Kitap, Nobel Yayınevi, , 2023
Etkinlik Temelli Biyografilerle KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ
- YAŞAR ERKAN - ÖZDENETİM
Mesleki Kitap, NOBEL YAYINEVİ, Ankara, 2022
ÇAĞDAŞ SINIF YÖNETIMI YAKLAŞIMLARI: İletişim, Disiplin, Teknoloji ve Düşünme Becerileri - Zaman Yönetimi
Mesleki Kitap, Vizetek Yayınevi, Ankara, 2022
Temel Eğitimde Teknoloji Kullanımı - Teknoloji Entegrasyonunda Dijital Liderlik Rolleri
Mesleki Kitap, Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
Dijital Medya ve Öğrenme - Dijital Çağda Sınıf Yönetimi
Mesleki Kitap, PegemA, Ankara, 2020
Dijital Çağda Lider Sınıf Öğretmeni Olmak - Dijital Çağda Bir Lider Olarak Öğretmen
Mesleki Kitap, Nobel Yayınevi, Ankara, 2020