TR
EN
image
31
Dr. Öğr. Üyesi VAHİDE NİLAY KIRTAK AD

Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 1

The Impact of Active Learning Approach on Achievement in Physics in Studies Conducted in Turkey: A Meta-Analysis Study*

Pamukkale University Journal of Education, Sayı: 64, 2025 (SCI-Expanded)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar 18

FİZİK ÖĞRETİMİNDE AKTİF ÖĞRENME YAKLAŞIMININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Türkiye - Eskişehir, 15 - 17 Mayıs 2024

The Effect of History and Philosophy of Science Course Enriched with the First Scientific Physics Experiments in History on Pre-service Teachers' Beliefs about the Nature of Science

International Necatibey Education and Social Sciences Research Congress, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2023

Fen Eğitimi Dergilerinde Yayımlanan Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Türkiye - İstanbul, 01 Aralık 2022

Lise Fizik Ders Kitaplarında Bilim Tarihi Kullanımının İncelenmesi

5.Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye - İstanbul, 14 Ocak 2022

Ortaöğretim Fizik Ders Kitaplarında Yer Alan Analojiler: Belirleme, Sınıflandırma ve Karşılaştırma Çalışması

Uluslararası VI. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye - İstanbul, 30 Ekim 2020

Fizik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Isı, Sıcaklık ve İç Enerji Kavramları ile İlgili Kavram Yanılgıları

Uluslararası VI. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye - İstanbul, 30 Ekim 2020

Farklı Sınıf Düzeylerindeki Öğrencilerin Newton’un Hareket Yasaları İle İlgili Fikirleri

5.International Social and Education Sciences Studies Congress, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019

Tam stüdyo sınıfının fizik başarısına ve kalıcılığa etkisi.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018

Ay’ın neden hep aynı yüzünü görürüz?

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018

8, 9, 10 ve 11.sınıf öğrencilerinin “gel-git” kavramı ile ilgili kavramsal anlamaları

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018

The impact of the full studio model on the conceptual understandings of science teacher Candidates about Bernoulli’s principle

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

The impacts of full studio model on the scientific process skills of science teacher

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaldırma Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Tam Stüdyo Modelinin Etkisi

3.ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye - Ankara, 14 - 16 Eylül 2017

Debi ve Süreklilik Denklemi ile İlgili Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

3.ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye - Ankara, 14 - 16 Eylül 2017

Fizik Eğitiminde Aktif Öğrenme Sınıfları

8th International Congress on New Trends in Education, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017

Öğretmen Adaylarının Tam Stüdyo Modeline Dair Görüşleri

8th International Congress on New Trends in Education, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017

The Effects of Full Studio Class on Pre Service Teachers Conceptual Understanding and Inquiry Skills

INTE 2016 International Conference on New Horizons in Education, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015

The Application Level of Physics Chemistry and Biology Prospective Teachers Zeroth and First Laws of Thermodynamics on Daily Events

The World Conference on Physics Education, Türkiye - İstanbul, 01 - 06 Temmuz 2012

Kitap & Kitap Bölümleri 2

Fizik 1-Problem Çözümleri - Basınç ve Kaldırma Kuvveti

Ders Kitabı, Nobel, Ankara, 2025

Fizik 1 - Basınç ve Kaldırma Kuvveti

Mesleki Kitap, Nobel, Ankara, 2023