SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1
The Impact of Active Learning Approach on Achievement in Physics in Studies Conducted in Turkey: A Meta-Analysis Study*
Pamukkale University Journal of Education, Sayı: 64, 2025 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
19
Öğretmen Adayları için Artırılmış Gerçeklik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı: 62, 2024 (Hakemli Dergi)
Fizik tutum ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, Cilt: 26, Sayı: 2, 2024 (Hakemli Dergi)
Designing the Educational Game “If You Can Find Physics” and Student Opinions “FİZİKK Bul Bulabilirsen” Eğitsel Oyununun Tasarlanması ve Öğrenci Görüşleri
Milli Eğitim, Cilt: 52, Sayı: 240, 2023 (Scopus)
ORTAÖĞRETİM FİZİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN ANALOJİLER: BELİRLEME, SINIFLANDIRMA VE KARŞILAŞTIRMA ÇALIŞMASI
INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW TRENDS IN ARTS, SPORTS & SCIENCE EDUCATION, Cilt: 10, Sayı: 2, 2021 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Dair Görüşleri
Eğitim ve Teknoloji, Cilt: 2, Sayı: 2, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaldırma Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Tam Stüdyo Modelinin Etkisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, Cilt: 6, Sayı: 2, 2018 (Hakemli Dergi)
Debi ve Süreklilik Denklemi ile İlgili Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 2, 2017 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TAM STÜDYO MODELİNE DAİR GÖRÜŞLERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 6, Sayı: 1, 2017 (Hakemli Dergi)
FİZİK EĞİTİMİNDE AKTİF ÖĞRENME SINIFLARI
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 6, Sayı: 1, 2017 (Hakemli Dergi)
AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN KULLANILDIĞI TAM STÜDYO SINIFININ ÖĞRETMENADAYLARININ FİZİK BAŞARISINA ETKİSİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 1, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effects of Full Studio Class on Pre Service Teachers Conceptual Understanding and Inquiry Skills
The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri Ölçeği nin Üniversite Öğrencileri İçin Uygulanabilirliği nin Belirlenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 4, Sayı: 2, 2015 (Hakemli Dergi)
Yönelik İlgi Ölçeği MYİÖ nin Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, Cilt: 51, 2015 (Hakemli Dergi)
Fizik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Farkı Fark Edebiliyor Mu Kütle ve Ağırlık Merkezi Kavramları Örneği
TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, Cilt: 10, Sayı: 4, 2014 (Hakemli Dergi)
Fizik Kimya ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Termodinamiğin İkinci Yasasını Günlük Olaylara Uygulama Düzeyleri
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ, Cilt: 1, Sayı: 2, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Fizik Ders Kitaplarında Analojilerin Kullanımı Belirleme ve Sınıflandırma Çalışması
TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, Cilt: 11, Sayı: 2, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının Çevre Sorunlarını Bilim Dalları ve Termodinamik Yasaları ile İlişkilendirme Düzeyleri
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, Cilt: 13, Sayı: 3, 2012 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamları Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması
İlköğretim Online, Cilt: 11, Sayı: 3, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkiye ve Malezya Fizik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ, Cilt: 5, Sayı: 2, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
18
FİZİK ÖĞRETİMİNDE AKTİF ÖĞRENME YAKLAŞIMININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
International Conference on Educational Technology and Online Learning, Türkiye - Eskişehir, 15 - 17 Mayıs 2024
The Effect of History and Philosophy of Science Course Enriched with the First Scientific Physics Experiments in History on Pre-service Teachers' Beliefs about the Nature of Science
International Necatibey Education and Social Sciences Research Congress, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2023
Fen Eğitimi Dergilerinde Yayımlanan Fizik Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Türkiye - İstanbul, 01 Aralık 2022
Lise Fizik Ders Kitaplarında Bilim Tarihi Kullanımının İncelenmesi
5.Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye - İstanbul, 14 Ocak 2022
Ortaöğretim Fizik Ders Kitaplarında Yer Alan Analojiler: Belirleme, Sınıflandırma ve Karşılaştırma Çalışması
Uluslararası VI. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye - İstanbul, 30 Ekim 2020
Fizik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Isı, Sıcaklık ve İç Enerji Kavramları ile İlgili Kavram Yanılgıları
Uluslararası VI. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye - İstanbul, 30 Ekim 2020
Farklı Sınıf Düzeylerindeki Öğrencilerin Newton’un Hareket Yasaları İle İlgili Fikirleri
5.International Social and Education Sciences Studies Congress, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019
Tam stüdyo sınıfının fizik başarısına ve kalıcılığa etkisi.
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018
Ay’ın neden hep aynı yüzünü görürüz?
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018
8, 9, 10 ve 11.sınıf öğrencilerinin “gel-git” kavramı ile ilgili kavramsal anlamaları
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018
The impact of the full studio model on the conceptual understandings of science teacher Candidates about Bernoulli’s principle
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
The impacts of full studio model on the scientific process skills of science teacher
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaldırma Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Tam Stüdyo Modelinin Etkisi
3.ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye - Ankara, 14 - 16 Eylül 2017
Debi ve Süreklilik Denklemi ile İlgili Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
3.ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye - Ankara, 14 - 16 Eylül 2017
Fizik Eğitiminde Aktif Öğrenme Sınıfları
8th International Congress on New Trends in Education, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017
Öğretmen Adaylarının Tam Stüdyo Modeline Dair Görüşleri
8th International Congress on New Trends in Education, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017
The Effects of Full Studio Class on Pre Service Teachers Conceptual Understanding and Inquiry Skills
INTE 2016 International Conference on New Horizons in Education, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015
The Application Level of Physics Chemistry and Biology Prospective Teachers Zeroth and First Laws of Thermodynamics on Daily Events
The World Conference on Physics Education, Türkiye - İstanbul, 01 - 06 Temmuz 2012