TR
EN
image
166
Prof. Dr. VOLKAN ÖZBEK

Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar

Prof. Dr.

2025 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü

Doç. Dr.

2019 - 2025
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü

Dr. Öğr. Üyesi

2013 - 2019
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü

Öğretim Görevlisi

2005 - 2013
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Meslek Yüksekokulu

Yönetimsel Görevler

Yüksekokul Müdür Yardımcısı

2009 - 2015
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Fakültesi

Yüksekokul Müdür Yardımcısı

2007 - 2009
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Meslek Yüksekokulu

Verdiği Dersler

Tüketici Davranışları
Lisans
Pazarlama Vaka Analizi
Yüksek Lisans
İşletme Bilimine Giriş
Lisans
İş Etiği
Lisans
Uluslararası Pazarlama
Lisans
Uluslararası İşletmecilik
Yüksek Lisans

Yönetilen Tezler

Kişilik özelliklerinin fırsatları kaçırma korkusu ve tepkisel satın alma davranışı üzerindeki etkisi
Öğrenci: Kübra Akar
Örgüt yararına etik olmayan davranışın öncülleri: Satış personeli üzerinde bir araştırma
Öğrenci: Sevgi Erdoğan
Hizmet hataları ile firma itibarı ve memnuniyet arasındaki ilişkilerde telafi çabalarının etkileri
Öğrenci: Mesut Muyan
Zeytinyağı satın alma niyetini etkileyen faktörler: Planlı davranış teorisi çerçevesinde bir araştırma
Öğrenci: Ayşe Çoban Yaylacı
Tüketicilerin kombi tercihlerini etkileyen faktörler: Teknoloji kabul modeli çerçevesinde bir araştırma
Öğrenci: İzay Tahtacı
Kültürel farklılıkların yerli üretim logosuna yönelik tutum üzerindeki etkisi: İzmir – Erzurum örneği
Öğrenci: Gamze Çatak
Marka aşkının öncülleri ve sonuçları üzerine bir araştırma
Öğrenci: Öykem Doğan
Kültürel farklılıkların Teknoloji Kabulü üzerindeki etkisi: Online alışveriş teknolojisine yönelik bir araştırma
Öğrenci: Elif Kaymak
Şikâyete yönelik tutum, değiştirme maliyeti, tüketici güveni, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi: Bankacılık sektörü üzerine bir uygulama
Öğrenci: Şule Şahin
Tüketici ilgilenimi, müşteri memnuniyeti ve marka sadakati arasındaki ilişkiler: Akıllı telefon ve parfüm ürünleri temelinde bir araştırma
Öğrenci: Aycan Külahlı
Otel rezervasyon siteleri üzerinden yapılan online alışverişin teknoloji kabul modeliyle incelenmesi
Öğrenci: Eda Kaş