Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü
Doç. Dr.
2019 - 2025
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü
Dr. Öğr. Üyesi
2013 - 2019
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret Bölümü
Öğretim Görevlisi
2005 - 2013
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Meslek Yüksekokulu
Yönetimsel Görevler
Yüksekokul Müdür Yardımcısı
2009 - 2015
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Fakültesi
Yüksekokul Müdür Yardımcısı
2007 - 2009
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Meslek Yüksekokulu
Verdiği Dersler
Tüketici Davranışları
Lisans
Pazarlama Vaka Analizi
Yüksek Lisans
İşletme Bilimine Giriş
Lisans
İş Etiği
Lisans
Uluslararası Pazarlama
Lisans
Uluslararası İşletmecilik
Yüksek Lisans
Yönetilen Tezler
Kişilik özelliklerinin fırsatları kaçırma korkusu ve tepkisel satın alma davranışı üzerindeki etkisi
Öğrenci: Kübra Akar
Örgüt yararına etik olmayan davranışın öncülleri: Satış personeli üzerinde bir araştırma
Öğrenci: Sevgi Erdoğan
Hizmet hataları ile firma itibarı ve memnuniyet arasındaki ilişkilerde telafi çabalarının etkileri
Öğrenci: Mesut Muyan
Zeytinyağı satın alma niyetini etkileyen faktörler: Planlı davranış teorisi çerçevesinde bir araştırma
Öğrenci: Ayşe Çoban Yaylacı
Tüketicilerin kombi tercihlerini etkileyen faktörler: Teknoloji kabul modeli çerçevesinde bir araştırma
Öğrenci: İzay Tahtacı
Kültürel farklılıkların yerli üretim logosuna yönelik tutum üzerindeki etkisi: İzmir – Erzurum örneği
Öğrenci: Gamze Çatak
Marka aşkının öncülleri ve sonuçları üzerine bir araştırma
Öğrenci: Öykem Doğan
Kültürel farklılıkların Teknoloji Kabulü üzerindeki etkisi: Online alışveriş teknolojisine yönelik bir araştırma
Öğrenci: Elif Kaymak
Şikâyete yönelik tutum, değiştirme maliyeti, tüketici güveni, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi: Bankacılık sektörü üzerine bir uygulama
Öğrenci: Şule Şahin
Tüketici ilgilenimi, müşteri memnuniyeti ve marka sadakati arasındaki ilişkiler: Akıllı telefon ve parfüm ürünleri temelinde bir araştırma
Öğrenci: Aycan Külahlı
Otel rezervasyon siteleri üzerinden yapılan online alışverişin teknoloji kabul modeliyle incelenmesi