Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Dr. Öğr. Üyesi
2014 - 2021
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Araştırma Görevlisi
2008 - 2014
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Verdiği Dersler
Bilimsel Sorgulama ve Fen Eğitiminde Kullanımı
Yüksek Lisans
Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar
Lisans
Türkiye’nin Biyolojik Zenginlikleri
Lisans
Fen Öğretim Programları
Lisans
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I
Lisans
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Lisans
Topluma Hizmet Uygulamaları
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması-II
Lisans
Fen Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları ve Uygulaması
Yüksek Lisans
Yönetilen Tezler
STEM temelli laboratuvar uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel yaratıcılık, bilimsel süreç ve 21. yüzyıl becerilerine etkisi
Öğrenci: Buse Güler
DNA ve Genetik Kod ünitesinde dijital öyküler ile desteklenmiş sorgulamaya dayalı öğrenmenin 8. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, yaratıcılıklarına ve bilimsel sorgulama becerilerine etkisi
Öğrenci: Kevser Şentürk
Kuvvet ve hareket ünitesinde STEM temelli öğretimin ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarına ve yaratıcılıklarına etkisi
Öğrenci: Emrullah Sarıca
Teknoloji destekli argümantasyon yönteminin ortaokul öğrencilerinin vücudumuzdaki sistemler ünitesindeki akademik başarılarına, yaratıcılıklarına ve argümantasyon becerilerine etkisi
Öğrenci: Rabia Yenigün
Kuvvet ve enerji ünitesinin stem çemgisi ile öğretiminin öğrencilerin yaratıcılık, üstbilişsel farkındalık ve akademik başarılarına etkisi
Pandemi sürecinde öğretmen adaylarının fen öğretimi laboratuvar uygulamaları-1 dersine yönelik çalışmalarının değerlendirilmesi
Öğrenci: Pelin Gündoğan
Teknoloji entegrasyonlu sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının ortaokul öğrencilerinin tutulmalar ile ilgili kavramsal anlamalarına etkisi
Öğrenci: Melike Gülsüm Uysal
Araştırma-sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin yoğunluk kavramı ile ilgili kavramsal değişim ve kalıcılık süreçlerine etkisi
Öğrenci: İbrahim Gedik
Ortaokul öğrencilerinin ay'ın hareketleri ve evreleri ile ilgili kavramsal değişim süreçlerine sorgulama temelli öğretimin etkilerinin araştırılması
Öğrenci: Derya Fatih
Sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının 7. sınıf öğrencilerinin basınç kavramı ile ilgili kavramsal anlamalarına etkisi