SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
4
Secondary School Students' Opinions on Teaching the Structure of the Atom with Augmented Reality Application
Journal of Education and Future, Cilt: 28, 2025 (SCI-Expanded)
Effect of Meaning Making Approach on Students' Conceptual Understanding: An Examination of Angular Momentum Conservation
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, Cilt: 5, Sayı: 3, 2017 (SCI-Expanded)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Astronomi Kavramları Hakkındaki Kavramsal Anlamaları
Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, Cilt: 2, Sayı: 1, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına İlişkin Fikirlerine Öğretimin Etkileri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 29, Sayı: 1, 2010 (Hakemli Dergi)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
50
The Comparison of Pre-Service Science Teachers' Drawings of the “Universe” Concept and the Universe Visuals They Created from Artificial Intelligence
Participatory Educational Research, Cilt: 12, Sayı: 4, 2025 (Scopus)
Fen Bilimleri ders kitaplarındaki etkinliklerin PISA Fen okuryazarlığı yeterlik düzeylerine göre incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 26, Sayı: 3, 2024 (Hakemli Dergi)
STEM temelli öğretimin ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarına ve yaratıcılıklarına etkisi: Kuvvet ve hareket ünitesi örneği
Trakya Eğitim Dergisi, Cilt: 14, Sayı: 3, 2024 (Hakemli Dergi)
Comparative research of ideas about environmental problems among students in different age groups
African Educational Research Journal, Cilt: 12, Sayı: 2, 2024 (Hakemli Dergi)
Web Integrated STEM Learning: Effects on Students’ Academic Achievement, Creativity and Metacognitive Awareness
Journal of Science Learning, Cilt: 6, Sayı: 3, 2023 (Hakemli Dergi)
Kütle ve Ağırlık Kavramlarının STEM Çemgisi ile Öğretimine Yönelik Bir Etkinlik Örneği
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, Cilt: 11, Sayı: 1, 2023 (Hakemli Dergi)
CERN Teacher's Program Review in the Context of Interactive Learning Environments
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences, Cilt: 56, Sayı: 1, 2023 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Basınç Konusu ile İlgili Bilgilerini Ölçmeye Yönelik Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, Cilt: 10, Sayı: 19, 2023 (Hakemli Dergi)
Thematic content analysis of science lesson videos uploaded to YouTube platform in the Covid-19 era.
Journal o f Educational Technology & Online Learning, Cilt: 5, Sayı: 4, 2022 (Hakemli Dergi)
Kimyasal Bağlar Konusunda Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 10, Sayı: 2, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Ortaya Çıkan Kavramlarla İlgili Argümanları ile Bilimin Doğasına Yönelik İnanışlarının ve Eleştirel Düşünme Standartlarının İncelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, Sayı: 1, 2022 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sorgulamaya Dayalı Öğrenmede Soru Sormaya Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Current Perspectives in Social Sciences, Cilt: 26, Sayı: 2, 2022 (Hakemli Dergi)
TÜBİTAK 4004 Fen Projelerine Yönelik
Tematik İçerik Analizi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 44, Sayı: 1, 2022 (Hakemli Dergi)
Scientific Story Writing Technique in the Alternative Assessment of the Subject of Liquids: The Sample of Science and Biology Teaching Students
Journal of Science Learning, Cilt: 5, Sayı: 1, 2022 (Hakemli Dergi)
An Inquiry-Based Instruction on the Main Subatomic Particles: Enhancing High-School Students' Achievement and Motivation
Science Education International, Cilt: 33, Sayı: 1, 2022 (Scopus)
Sekizinci sınıf merkezî sınavlardaki fen sorularının TIMSS-2019 bilişsel alanlara göre analizi
e- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 8, Sayı: 3, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Beslenme ile İlgili Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme
Testi ile Belirlenmesi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, Cilt: 9, Sayı: 4, 2021 (Hakemli Dergi)
Development of Inquiry-Based Learning Environment Scale: A Validity and Reliability Study
Malaysian Online Journal of Educational Sciences, Cilt: 9, Sayı: 4, 2021 (Hakemli Dergi)
Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Fikirleri
Üzerine Etkisinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Belirlenmesi
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 2, 2021 (Hakemli Dergi)
Fen Eğitimi Konu Alanında Yayınlanmış Makalelerin İçerik Analizi: Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi Örneği
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, Cilt: 9, 2021 (Hakemli Dergi)
What do secondary school students think about experimental practices in science lessons taught in distance education?
Journal of Educational Technology and Online Learning, Cilt: 4, Sayı: 2, 2021 (Hakemli Dergi)
Effect of Open Inquiry Based Learning Approach on the ConceptualUnderstanding of Secondary School Students
International Online Journal of Educational Sciences, Cilt: 13, Sayı: 2, 2021 (Hakemli Dergi)
Predict -Observe -Explain -Do: Calculate Your Carbon Footprint Activity in Distance Education
Journal of Inquiry Based Activities, Cilt: 11, Sayı: 1, 2021 (Hakemli Dergi)
Teknoloji Entegrasyonlu Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi: Güneş Tutulması Örneği
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 23, Sayı: 44, 2020 (Hakemli Dergi)
Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Dersinde Deney Yapmaya İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Araştırılması
Milli Eğitim Dergisi, Cilt: 49, 2020 (Hakemli Dergi)
Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Özel Yetenekli Öğrencilerin Görüşlerine
Etkisi: Nükleer Santral Konusu
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi, Cilt: 3, Sayı: 3, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Ay’ın Evreleri ve Hareketleri ile İlgili Bilişsel Yapılarına Sorgulama Temelli Öğretimin Etkisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 8, Sayı: 4, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigated Effects of Guided Inquiry-Based Learning Approach on Students’ Conceptual Change and Durability
Cypriot Journal of Educational Sciences, Cilt: 15, Sayı: 4, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Deneyimlerinden Sonra Bilimsel Sorgulama Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı: 48, 2018 (Hakemli Dergi)
Sorgulamaya Dayalı Öğretiminin Ay’ın Evreleri Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, Cilt: 19, Sayı: 3, 2017 (Hakemli Dergi)
Sorgulamaya Dayalı Öğretimin “Lamba Parlaklığı” Kavramının Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarısına Etkisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, Cilt: 19, Sayı: 3, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamları ile ilgili Görüşlerinin Araştırılması
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi, Cilt: 2, Sayı: 1, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Derslerinde Öğrencilerin Araştırma Yaklaşımları ile İlgili Fikirlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 6, Sayı: 3, 2017 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENMEORTAMLARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN ARAŞTIRILMASI
İnformal OrtamlardaAraştırmalar Dergisi (İAD), Cilt: 2, Sayı: 1, 2017 (Hakemli Dergi)
Preservice Elementary Teachers Conceptual Understanding about Universe Concept
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 11, Sayı: 2, 2016 (Hakemli Dergi)
6 Sınıf Ders Kitabındaki Etkinliklerin Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına Uygunluğunun Değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 16, Sayı: 3, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Karşılaştırılması: Kuvvet ve Hareket Ünitesi Örneği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 12, Sayı: 2, 2016 (Hakemli Dergi)
Conceptual Level of Understanding about Sound Concept Sample of Fifth Grade Students
e-International Journal of Educational Research, Cilt: 7, Sayı: 1, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Laboratuar Kullanımına İlişkin Görüşleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 4, Sayı: 4, 2015 (Hakemli Dergi)
From elementary to university students' ideas about causes of the seasons
Journal of TURKISH SCIENCE EDUCATION, Cilt: 12, Sayı: 2, 2015 (Scopus)
11th Grade Students Conceptual Understanding about Torque Concept : A Longitudinal Study
Eurasion Journal of Physics and Chemistry Education, Cilt: 6, Sayı: 2, 2014 (Hakemli Dergi)
11th Grade Students’ Conceptual Understanding about Torque Concept:A Longitudinal Study
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education, Cilt: 6, Sayı: 2, 2014 (Hakemli Dergi)
Comparison of Science Teacher Candidates Metacognitive and Scientific Story Writing Skills
International Journal on New Trends in Education and Their Implications, Cilt: 5, Sayı: 2, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Newton'un Hareket Kanunları ile İlgili Kavramsal Anlamalarının Karşılaştırılması
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 3, Sayı: 1, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim 10 Sınıf Öğrencilerinin Tork Açısal Momentumun Korunumu ve Keplerin 2 Yasasına İlişkin Kavramlarının Belirlenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, Cilt: 7, Sayı: 1, 2013 (Hakemli Dergi)
Ideas of Kindergarten Students on the Day Night Cycles the Seasons and the Moon Phases
Journal of Theory and Practice in Education, Cilt: 6, Sayı: 2, 2010 (Hakemli Dergi)
Ideas of Kindergarten Students on the Day Night Cycles the Seasons and the Moon Phases
Journal of Theory and Practice in Education, Cilt: 6, Sayı: 2, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına İlişkin Fikirlerine Öğretimin Etkileri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 29, Sayı: 1, 2010 (Hakemli Dergi)
Altıncı Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarının Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Göre Değerlendirilmesi
İlköğretim Online, Cilt: 7, Sayı: 1, 2008 (Hakemli Dergi)
Altıncı Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarının Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Göre Değerlendirilmesi
İlköğretim Online, Cilt: 7, Sayı: 1, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
64
STEM Temelli Laboratuvar Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yaratıcılık ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025
2004-2024 Yılları Arasında Fen Bilgisi Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılan Doktora Tezlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Internatıonal Scıentıfıc Research and Innovatıon Congress-II, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024
Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçları Kullanım Yeterliliklerine İlişkin Nicel Bir Çalışma: Necatibey Eğitim Fakültesi Örneği
10th International Education and Innovative Sciences Congress, Türkiye - Ankara, 24 - 25 Kasım 2024
Nefes Alan Boş Duvarlar: STEM Etkinliği
7. Uluslararası Antalya Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2024
Empty Walls That Breathe: STEM Activity
7. International Antalya Scientific Research and Innovative Studies Congress, Türkiye - Antalya, 11 - 13 Mayıs 2024
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Nükleer Güç Santralini Argümantasyon Tekniği ile Değerlendirmeleri
3rd International Topkapı Congress, Türkiye, 01 - 02 Mayıs 2024
Science Teacher Candidates' Evaluation of Nuclear Power Plants Using Argumentation Technique
3rd International Topkapı Congress, Türkiye - İstanbul, 01 - 02 Mayıs 2024
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “E-Portfolyo” Kavramına Dair Metaforik Algılarının İncelenmesi
3rd International Topkapı Congress, Türkiye - İstanbul, 01 - 02 Mayıs 2024
Traveling in Time with Atomic Models: History of Stem+ Science
6. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Türkiye - Ankara, 10 - 11 Aralık 2023
Atom Modelleri ile Zamanda Yolculuk: STEM+ Bilim Tarihi
6. International Congress on Human Studies, Türkiye, 10 Aralık 2023
5. Sınıf Biyoçeşitlilik Konusunda Argümantasyon Temelli Geliştirilen Öğretim Önerisi
3. Uluslararası Trakya Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 25 Kasım 2023
6. Sınıf Sesin Madde ile Etkileşmesi Konusunun STEM ile Öğretimine Yönelik Örnek
3. Uluslararası Trakya Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 25 Kasım 2023
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Lgs’de ve Yazılı Sınavlarda Sorulan Beceri Temelli Sorulara Yönelik Görüşleri
4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 18 Mayıs 2023
Web Destekli Sorgulama Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Duyu Organları Konusundaki Başarısına Etkisi
3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, Türkiye, 23 Eylül 2022
Pre-Service Teachers' Ideas About Environmental Problems During the Covid-19 Pandemic Period
2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Türkiye, 23 Haziran 2022
7. sınıf Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Ünitesine Yönelik Üç Aşamalı Soruları Çözme Süreçleri
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 22 Haziran 2022
5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Kazanımları İle Ders Kitabı Değerlendirme Sorularının Solo Taksonomisine Göre İncelenmesi
Uluslararası Toplumsal Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 04 - 06 Mart 2022
2019-2020-2021 Yılları Liselere Giriş Sınavı Fen Bilimleri Sorularının Bağlam Temelli Soru Kriterlerine Göre İncelenmesi
3rd International Conference On Science, Mathematics, Entrepreneurship And Technology Education, Türkiye, 30 Eylül 2021
Fen Eğitiminde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntem ve Tekniklerinin Kullanıldığı Çalışmaların İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 30 Eylül 2021
Uzaktan Eğitimde Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Tartışmalarının Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi
1 st International Conference on Educational Technology and Online Learning, Türkiye, 22 Eylül 2021
Sorgulama Temelli Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Sorgulama ve Fen Öğrenme Becerilerine Etkisinin Karşılaştırılması
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 07 Temmuz 2021
Uzaktan Laboratuvar Eğitiminde Deney Tasarlamanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tutum ve Motivasyonuna Etkisi
Uluslararası Ankara Kongresi Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2021
2010-2020 Yılları Arasında Fen Eğitimi Alanında 21. Yüzyıl Becerileri ile İlgili Yapılan
Çalışmaların Tematik İçerik Analiz Yöntemiyle İncelenmesi
2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinlerin Bilimsel İçerik Yönünden İncelenmesi
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021
Uzaktan Eğitim Uygulamalarında Fen Bilimleri Derslerinde Kullanılan Argümantasyon
Düzeylerinin İncelenmesine Yönelik Karma Bir Araştırma
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021
Uzaktan Eğitim Uygulamalarında Fen Bilimleri Derslerinde Kullanılan Argümantasyon Düzeylerinin İncelenmesine Yönelik Karma Bir Araştırma
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UFBMEK 2021, Türkiye - Burdur, 19 - 21 Mayıs 2021
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Özel alan Yeterliklerine ilişkin Öz Algılarının Belirlenmesi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, ISSRIS 21, Türkiye, 22 - 25 Şubat 2021
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Öğretim Uygulamalarına Yönelik Akran Değerlendirmesi
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 04 - 06 Aralık 2020
Özel Yetenekleri Öğrencilerin Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı ile Nükleer Santrallerin Çalışma Mekanizması ve Gerekliliği Konusunun İncelenmesi
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020
Hayvanların Sınıflandırılması Konusunun Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Etkinlik Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Argümantasyon Becerilerine Etkisi
2nd International Conference On Science, Mathematics, Entrepreneurship And Technology Education, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Etkinliklerin Öğretim Programına Uygunluğunun Değerlendirilmesi
Ege 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 08 Mart 2020
Türkiye’de 2007-2019 Yılları Arasında Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Fen Eğitiminde Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Ege 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 08 Mart 2020
The Effect of Computer Based Instruction on Middle School Students' Ideas about Weather Events and Climate Concept
12th World Conference on Educational Sciences, Türkiye, 06 - 08 Şubat 2020
The Effect of Open Inquiry Learning on Gifted Students’ Conceptual Understanding
12 th World Conference on Educational Sciences, Türkiye, 06 - 08 Şubat 2020
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Gözünden Sorgulama Temelli Sınıflarda Öğrenci Soruları
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019
Açık Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının 7. Sınıf Öğrencilerinin Gaz Basıncı ile İlgili Akademik Başarına Etkisi
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, Türkiye, 02 - 04 Mayıs 2019
Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Yoğunluk Kavramı ile İlgili Kavramsal Değişim Süreçlerine Etkisi
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, Türkiye, 02 - 04 Mayıs 2019
Effect of Technology-Integrated Inquiry Based Learning Approach on Middle-School Students’ Conceptual Understanding of Lunar Eclipse
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2019
Ortaokul Öğrencilerinin Ay Takvimi ile İlgili Kavramsal Değişim Süreçlerine Sorgulama Temelli Öğretimin Etkilerinin Araştırılması
International Necatibey Educational and Social Sciences Research Congress, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018
Astronomi Şenliğinin Ortaokul Öğrencilerindeki Astronomi Tutumuna Etkisi
Adım Fizik Günleri VII, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2018
Ortaöğretim Fizik Dersi Sıvıların Kaldırma Kuvveti Konusuna Sorgulama Temelli Öğretimin Etkisinin İncelenmesi
8th International Congress of Research in Education, Türkiye, 09 - 11 Mayıs 2018
Sorgulamaya Dayalı Öğretimin Başarı ve Motivasyon Üzerine Etkisi
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Türkiye - Manisa, 09 - 11 Mayıs 2018
The Effects of Inquiry Based Learning on Students’ Conceptual Understanding Regarding to Colours and Colours Formation
33 International Physics Congress, Türkiye, 06 - 10 Eylül 2017
Sorgulamaya Dayalı Öğretimin "Lamba Parlaklığı" Kavramının Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarısına Etkisi
Adım Fizik Günleri VI, Türkiye, 19 Temmuz 2017
Sorgulamaya Dayalı Öğretimin Ay'ın Evreleri Konusunda Öğrencilerin Başarısına Etkisi
Adım Fizik Günleri VI, Türkiye, 19 Temmuz 2017
Ortaokul Öğrencileri ile Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzay Kirliliği ile İlgili Fikirlerinin Karşılaştırılması
Adım Fizik Günleri VI, Türkiye, 19 - 21 Temmuz 2017
8. Sınıf “Işık ve Ses” Ünitesinin Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi
Adım Fizik Günleri VI, Türkiye, 19 - 21 Temmuz 2017
Investigation of Science Teachers Beliefs about Teaching Science
International Conference New Perspectives in Science Education Edition 6, İtalya - Floransa, 16 - 17 Mart 2017
Fen Eğitimi Alanında Bilimsel Süreç Becerileri İle İlgili Yayınlanan Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Kriterlere Göre İncelenmesi
VIII. International Congress of Educational Research, Türkiye, 05 - 08 Mayıs 2016
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme Çevreleri Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
VIII. International Congress of Educational Research, Türkiye, 05 - 08 Mayıs 2016
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 5E Öğrenme Modeline Uygun Hazırladığı Ders Planlarının Değerlendirilmesi
9th International Balkan Education and Science Congress, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014
The Effects of Meaning Making Instruction About Kepler's Laws at High School Students Conceptual Understanding
3rd Cyprus International Conference on Educational Research, Kıbrıs, 30 Ocak - 01 Şubat 2014
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Astronomi Kavramları Hakkındaki Kavramsal Anlamaları
1. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Evren Kavramı Hakkındaki Kavramsal Anlamaları
Türk Fizik Derneği 30. Uluslararası Fizik Kongresi, Türkiye, 02 - 05 Eylül 2013
Comparison of High School Students Ideas about Momentum and Impulse Conceptions Before and After Instruction
5th World Conference on Educational Sciences, İtalya, 05 - 08 Şubat 2013
In Service Science Teachers Ideas about the Phases of the Moon and Brightest Star
5th World Conference on Educational Sciences, İtalya, 05 - 08 Şubat 2013
Ege Denizi'ndeki Su Altı Fauna Çeşitliliğinin Ayvalık Yöresi Mutfak Kültürüne Etkisi ve Gastronomi Turizmi
Sualtı Değerleri ve Turizm Sempozyumu, Türkiye, 07 - 10 Haziran 2012
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Güneş ve Ay Tutulmalarının Gerçekleşme Sıklığı ile İlgili Görüşleri
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 04 - 07 Mayıs 2012
Farklı Yaş Grubundaki Öğrencilerin En Parlak Yıldız Kavramı Hakkındaki Fikirlerinin Karşılaştırılması
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Evrenin Merkezi Kavramına İlişkin Görüşleri
XVII. Ulusal Astronomi Kongresi, Türkiye, 02 - 04 Eylül 2010
Ideas of Preschool Students on Some Astronomy Concepts
European Science Education Research Association, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Astronomi Kavramları Hakkındaki Fikirleri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Ağustos 2008
İlköğretim 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu IV- “Yapılandırmacılık ve Öğretmen”, Türkiye, 17 Kasım 2007
6 Sınıf Madde ve Isı Ünitesinin Yapılandırmacı Öğrenme Kuramının Gerekleri Ölçüsünde Değerlendirilmesi
1. İlköğretim Kongresi, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2007