Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Biyoloji Eğitimi A.B.D.
Dr. Öğr. Üyesi
2012 - 2021
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Biyoloji Eğitimi A.B.D.
Araştırma Görevlisi
2003 - 2012
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Biyoloji Eğitimi A.B.D.
Verdiği Dersler
Fen Eğitiminde Drama
Yüksek Lisans
Fen Eğitiminde Modern Öğretim Yaklaşım, Yöntem ve Teknikleri
Yüksek Lisans
Fizik Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Teknikleri
Lisans
Fen Eğitiminde Araştırma Uygulamaları
Doktora
Yenilenebilir Enerji Kaynakları
Lisans
Fizik 3
Lisans
Astronomi
Lisans
Fizik II
Lisans
Okul Deneyimi
Lisans
Çevremizdeki Fizik
Lisans
Topluma Hizmet Uygulaması
Lisans
Elektrik ve Manyetizma
Lisans
Titreşim ve Dalgalar
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması
Lisans
Genel Fizik
Lisans
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulama-I
Lisans
Fen Eğitiminde Modern Öğretim Yaklaşım, Yöntem ve Teknikleri
Doktora
Yönetilen Tezler
Üst Kavramsal Faaliyetlerle Zenginleştirilmiş REACT Stratejisi ile Fen Bilimleri Öğretimi
Öğrenci: Hilal Palta Benek
Sekizinci sınıf dünya ve evren konu alanının öğretiminde teknolojiyle zenginleştirilmiş öğrenme ortamlarının hazırlanması ve değerlendirilmesi
Öğrenci: Emine Yurtyapan
Işığın soğurulması ve renklerin oluşumu konusu ile ilgili tasarlanan dijital eğitsel oyunun 7.sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve fen tutumlarına etkisi
Öğrenci: İrem Arnavut
Işık konusu ile ilgili yapılan çalışmaların sistematik literatür incelemesi
Öğrenci: Elif Acar
Materyal geliştirmeye dayalı mikro öğretim uygulamalarının 5. sınıf öğrencilerinin "Işığın Yayılması" ünitesi ile ilgili başarı, ilgi ve tutumlarına etkisi
Öğrenci: Elvan Şen
Ters yüz öğrenmenin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin iş ve enerji konusunda başarılarına etkisi ve öğrencilerin modele yönelik görüşleri
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin fen bilgisi eğitimi öğrencilerinin radyoaktivite konusunu kavramalarına etkisi
Öğrenci: Hilal Palta
Drama ve argümantasyon yöntemlerinin ısı ve sıcaklık konusunun öğretiminde üniversite öğrencilerinin kavramsal anlamalarına etkisi ve öğrencilerin yöntemlere yönelik tutumları
Öğrenci: Sinem Aksu
STEM etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine, fen ve stem tutumlarına ve elektrik enerjisi ünitesindeki başarılarına etkisi
Öğrenci: İdris Doğan
Drama yönteminin fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin ses konusundaki başarılarına etkisi ve yönteme yönelik tutumları.
Öğrenci: Kübra Gümüş
Drama yönteminin 7.sınıf öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersi Güneş Sistemi ve Ötesi:Uzay Bilmecesi ünitesindeki başarılarına etkisi
Öğrenci: Gamze Akkuş
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin bazı öğretim yöntem ve tekniklerini kullanma eğilimlerinin araştırılması