TR
EN
image
235
Dr. Öğr. Üyesi AYŞE GÜL ŞEKERCİOĞLU

Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 1

An analysis of teacher candidates’ epistemological beliefs: A qualitative study

Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Cilt: 8, Sayı: 1, 2018 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar 44

Examination of the Activities in the 5th Grade Science Textbooks Prepared According to the Turkey Century Education Model in terms of Basic Science Process Skills

5th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye - Balıkesir, 17 - 19 Mayıs 2025

A Systematic Literature Review of Studies Investigating Misconceptions Related to the Subject of Gases

5th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye - Balıkesir, 17 - 19 Mayıs 2025

Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Fen Öğretimi Üzerine Yapılan Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi

5. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 02 - 04 Mayıs 2025

REACT STRATEJİSİNİN VE ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BASİT MAKİNALAR ÖRNEĞİ

X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kosova, 11 - 13 Temmuz 2024

Mevsimlerin Oluşumu Konusunun Öğretimine Yönelik Teknoloji Destekli Bir Etkinlik Örneği

X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kosova, 11 - 13 Temmuz 2024

Systematic Literature Review of Graduate Thesis on Instructional Technologies in the Fields of Physics, Chemistry, Biology and Science

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL), Türkiye - Eskişehir, 15 - 17 Mayıs 2024

Adaptive Learning Environments: A Systematic Review Example

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL), Türkiye - Eskişehir, 15 - 17 Mayıs 2024

IŞIK KONUSU İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK LİTERATÜR İNCELEMESİ

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK) / 09-12 Mayıs 2024 Güzelyalı/Çanakkale, Türkiye - Çanakkale, 09 - 12 Mayıs 2024

Educational Digital Game Design and Application on 7th Grade Light Absorption and Color Formation Subject

3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Türkiye - Balıkesir, 20 - 23 Haziran 2023

Online Activity Practices Based on Common Knowledge Constructing Model: Example of Radioactivity Topic

3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Türkiye - Balıkesir, 20 - 23 Haziran 2023

The Effect of Material Development-Based Micro-Teaching Practices on the Academic Achievement of 5th Grade Students in the Unit of "Propagation of Light"

4rt International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye - Bursa, 18 - 21 Mayıs 2023

Pilot Study for Argumentation-Focused Technology Supported Instruction: Investigation of Academic Achievement of 8th Grade Students in the Unit

4rt International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye - Bursa, 18 - 21 Mayıs 2023

The Effect Of Stem Teaching On 5th Grade Students’ Conceptual Understanding In Frictional Force Subject

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye - Bursa, 19 Kasım 2020

Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Sürtünme Kuvveti Konusuna İlişkin Kavram Yanılgılarının Kavram Karikatürleri ile Belirlenmesi / Determination Of 5th Grade Students’ Misconceptions About Frictional Force Using Concept

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye - Bursa, 19 Kasım 2020

Determination Of 5th Grade Students’ Misconceptions About Frictional Force Using Concept Cartoons,

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye - Bursa, 19 - 22 Kasım 2020

Drama Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Ses Konusundaki Başarılarına Etkisi

Balkan Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye - Edirne, 10 Mayıs 2020

Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Drama Ve Argümantasyon Yöntemlerine Yönelik Tutumları

Balkan Zirvesi 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye - Edirne, 10 Mayıs 2020

Işığın Kırılması Ve Kırılma Kanunları Konusu İle İlgili Drama Etkinliği Örneği Ve Geliştirme Süreci

International Necatibey Educational And Social Scıences Research Congress, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018

Drama Etkinliği Geliştirme Süreci: Güneş Sistemi Ve Ötesi: Uzay Bilmecesi Konusu Örneği

International Necatibey Educational And Social Scıences Research Congress, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018

Ortaokul 6. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Işığın Yansıması Konusunun Drama Destekli Öğretimi

RESS CONGRESS (1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu), Türkiye - Balıkesir, 03 - 05 Kasım 2017

Drama Destekli Öğretimin 6. sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Elektrik Direncini Etkileyen Faktörler Konusundaki Başarılarına Etkisi

RESS Congres (1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Türkiye - Balıkesir, 03 - 05 Kasım 2017

Fen Bilimleri Dersi 8. Sınıf Kimyasal Bağlar Konusundaki Öğrenci Başarısına Drama Destekli Öğretimin Etkisi

RESS CONGRESS (1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu), Türkiye - Balıkesir, 03 - 05 Kasım 2017

Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Sesin Madde İle Etkileşimi Konusundaki Başarılarına Drama Destekli Öğretimin Etkisi

3. Ulusal Fİzik Eğitimi Kongresi, Türkiye - Ankara, 14 - 16 Eylül 2017

Drama Destekli Öğretimin Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin ”Isı-Sıcaklık ve Isı Maddeleri Etkiler” Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye - Ankara, 14 - 16 Eylül 2017

Examination of The Epistemological Beliefs of The Teacher Candidates According to Some Variables

International Conference on Research in Education and Science, Türkiye - Aydın, 18 - 21 Mayıs 2017

The Effect of Drama Supported Teaching on University Students’xx Success in Electrostatic Subject and Attitudes Towards The Drama Method

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Türkiye - Aydın, 18 - 21 Mayıs 2017

Physics Programs in Secondary Education from the Establishment of the Republic of Turkey to Present Day

XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017

VIEWS OF THE STUDENTS OF THE FACULTY OF EDUCATION ABOUT THEIR BELIEFS RELATED TO LEARNING

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Türkiye - Muğla, 19 - 22 Mayıs 2016

THE USE OF DRAMA METHOD IN 7TH GRADE SCIENCE AND TECHNOLOGY COURSE SOLAR SYSTEM AND BEYOND SPACE PUZZLE UNIT

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Türkiye - Muğla, 19 - 22 Mayıs 2016

THE MISCONCEPTIONS OF UNIVERSITY STUDENTS REGARDING THE SUBJECT OF ANGULAR MOMENTUM ANDTORK

3rd World Conference on Educaitonal and Instructional Studies, Türkiye - Antalya, 06 - 08 Kasım 2014

GRADE 11 STUDENTS MISCONCEPTIONS ABOUT ENERGY AND MOMENTUM

3rd WorldConference on Educational and Instructional Studies, Türkiye - Antalya, 06 - 08 Kasım 2014

The Use of Peer Instruction Method In Physics Teaching

International Conference West Of The East Of The West, Kosova, 05 - 08 Haziran 2013

Prospective Teachers Misconceptions about Electrostatics

World Conference on New Trends in Science Education, Türkiye - Aydın, 19 - 23 Eylül 2011

The Effect of Peer Instruction Method on Prospective Teachers Conceptual Understanding toward Electrostatics

World Conference on New Trends in Science Education, Türkiye - Aydın, 19 - 23 Eylül 2011

Üniversite Öğrencilerinin Akran Öğretimi Yöntemine Yönelik Tutumlari

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 23-25 Eylül 2010, Dokuz Eylül Üniversitesi, İZMİR, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Akran Öğretimi Yönteminin Öğrencilerin Elektrostatik Konusundaki Başarılarına Etkisi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27-29 Ağustos 2008, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, BOLU, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

Momentum Konusunun Akran Öğretimi Yöntemiyle Öğretilmesi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27-29 Ağustos 2008, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, BOLU, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

Eğitim Fakültelerinin Yeniden Yapılandırılması Sürecinde Lisansüstü Öğrenim Gören Öğrencilerin Karşılaştıkları Problemler

III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, 17-20 Ekim 2007, Anadolu Üniversitesi, ESKİŞEHİR, Türkiye - Eskişehir, 17 - 20 Ekim 2007

10 Sınıf Fizik Programı Kuvvet Ünitesinin Bloom un Taksonomisi ne Göre Analizi

15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, (13-15 Eylül), Muğla Üniversitesi, MUĞLA., Türkiye - Muğla, 13 - 15 Eylül 2006

Üniversite Öğrencilerinin Grafik Anlama ve Yorumlamaları ile Kinematik Başarıları Arasındaki İlişki

7.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (7-9 Eylül) Gazi Üniversitesi, ANKARA, Türkiye - Ankara, 07 - 09 Eylül 2006

Correlation Between University Students Kinematic Achievement and Learning Styles

6th International Conference of the Balkan Physical Union, Türkiye - İstanbul, 22 - 26 Ağustos 2006

Orta Öğretim 1 Sınıf ve 2 Sınıf Öğrencilerinin Fizik dersine Yönelik Tutumları ile Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişki

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 28-30 Eylül, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye - Denizli, 28 - 30 Eylül 2005

Orta Öğretim İkinci Sınıf Öğrencilerinin Momentum Konusundaki Kavram Yanılgılarıi

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 9-11 Eylül,Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, İstanbul, Türkiye - İstanbul, 09 - 11 Eylül 2004

Öğrencilerin Elektrik ve Manyetizma Konularında Sahip Oldukları Ön Bilgi Kavramların Belirlenmesi

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 9-11 Eylül,Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, İstanbul, Türkiye - İstanbul, 09 - 11 Eylül 2004

Kitap & Kitap Bölümleri 8

Modern Research and Studies In Educational Sciences III - A Systematıc Lıterature Revıew Of Theses On The Subject Of Lıght In Turkey

Araştırma Kitabı, Livre de Lyon, Lyon, 2025

Current Studies in Social Sciences IX - Science teachers’tendency to use some teaching methods and techniques

Araştırma Kitabı, Academician Publishing House Scientific Research Book, Ankara, 2024

Recent Researches in Education Sciences-2024 - THE EFFECT OF TEACHING FRICTION FORCE SUBJECT WITH STEM APPROACH ON 5TH GRADE STUDENTS’ CONCEPTUAL UNDERSTANDING

Araştırma Kitabı, Livre de Lyon, Lyon, 2024

Innovative approaches in education management - Comparison of Studies Based on Adaptive Learning Environments in Physics-Chemistry-Biology and Science Education with Other Fields: An Example of Systematic Review

Araştırma Kitabı, BIDGE Publications, Ankara, 2024

Eğitimde Yeni Paradigmalar - EĞİTİMDE OYUNLAŞTIRMADA DİJİTAL ARAÇLARIN KULLANIMI

Mesleki Kitap, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, 2023

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Akademik Çalışmalar - ELEKTRİK YÜKLERİ VE ELEKTRİKLENME İLE İLGİLİ DRAMA ETKİNLİKLERİ

Mesleki Kitap, Livre de Lyon, Lyon, 2020

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Akademik Çalışmalar - EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİNE YÖNELİK TUTUM VE GÖRÜŞLERİ

Mesleki Kitap, Livre de Lyon, Lyon, 2020

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar - Drama Destekli Öğretimin 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Elektrik Direncini Etkileyen Faktörler Konusundaki Başarılarına Etkisi ve Örnek Bir Drama Etkinliği

Araştırma Kitabı, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, 2018