TR
EN
image
160
Prof. Dr. GAMZE DOLU

Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar

Prof. Dr.

2023 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi A.B.D.

Doç. Dr.

2018 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi A.B.D.

Dr. Öğr. Üyesi

2004 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi A.B.D.

Araştırma Görevlisi

1994 - 1998
Balıkesir Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Akademi Dışı Deneyim

Kimya Öğretmeni

2000 - 2002
Balıkesir Özel Elit Fen Dershanesi, Özel dershane

Fen Bilgisi Öğretmeni

2002
Bursa Kestel Barakfakih İlköğretim Okulu, MEB

Kimya Öğretmeni

1999 - 2000
Balıkesir Özel Başar Fen Dershanesi, Özel dershane

Kimya Öğretmeni

1998 - 1999
Balıkesir Özel Özgür Dershanesi, Özel dershane

Yönetimsel Görevler

Diğer İdari Görev

2011 - 2015
Balıkesir Üniversitesi

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

2008 - 2010
Balıkesir Üniversitesi

Verdiği Dersler

GENEL KİMYANIN TEMEL KAVRAMLARI
Yüksek Lisans
FEN BİLİMLERİNDE ÇOKLU ZEKA
Yüksek Lisans
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE ÇOKLU ZEKA UYGULAMALARI
Yüksek Lisans
UZMANLIK ALAN DERSİ
Yüksek Lisans
KİMYA I
Lisans
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI
Lisans
FEN ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI
Lisans
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
Lisans
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
Lisans

Yönetilen Tezler

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Çerçevesinde 6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Etkinliklerinin Çoklu Zekâ Kuramına Göre İncelenmesi
Öğrenci: Melis Ertuğrul
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin maddenin tanecikli yapısı konusundaki kavram yanılgılarının belirlenmesi ve yanılgıların giderilmesinde kavramsal değişim metinlerinin etkisi
Öğrenci: Mücahit Özel
Kuantum Öğrenme Modeli ile Besin İçerikleri ve Sürdürülebilir Beslenme Öğretiminin Akademik Başarı, Eleştirel Düşünme ve Kuantum Öğrenme Becerilerine Etkisi
Öğrenci: Nilay Korkmaz
İlköğretim 5 ve 6. Sınıf Düzeyinde Maddenin Tanecikli Yapısı Konusunun Kuantum Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimi
Öğrenci: Nebahat Sevim
4006 Tübitak Bilim Fuarındaki deprem konulu alt projelerin ortaokul öğrencilerindeki deprem bilinci üzerine etkisinin araştırılması.
Öğrenci: Sedat Hancı
5. sınıf madde ve değişim ünitesinin öğretilmesini destekleyici Web 2.0 araçları kullanarak kaynak materyallerin geliştirilmesi
Öğrenci: Nilay Efe
Ortaokul Fen Bilimleri ders kitabındaki 5. sınıf 'Madde ve Değişim', 6. sınıf 'Madde ve Isı' ünitelerinde yer alan etkinliklerin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre incelenmesi
Öğrenci: Merve Madenci
5. sınıf madde ve değişim ünitesinin öğretimi için çoklu zekâ kuramı etkinliklerinin hazırlanması.
Öğrenci: Sümeyye Esra Sözeri
Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarındaki kimya etkinliklerinin yenilenmiş bloom taksonomisine göre incelenmesi
Öğrenci: Şenol Osmanoğlu
Fen bilgisi öğretmen eğitimi programının özel yetenekliler için bireyselleştirilmiş öğretim uygulama yeterliği kazandırma açısından incelenmesi
Öğrenci: Nilgün Avcı Engüdar
İLKÖĞRETİM 6. SINIF DÜZEYİNDE MADDE VE ISI ÜNİTESİNİN KUANTUM ÖĞRENME MODELİNE DAYALI ÖĞRETİMİ
Öğrenci: Mümine Adıyaman
2013-2021 Yılları Arasında KPSS/ÖABT Fen Bilimleri Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Öğrenci: İlayda Yılmaz
Ortaokul 7. sınıf maddenin sınıflandırılması konusunun transpozisyon didaktik teorisine göre incelenmesi
Öğrenci: Nilay Korkmaz
Kimyasal değişim temalı farklılaştırılmış etkinliklerin 7. sınıf özel yetenekli öğrencilerin kavramsal anlamalarına ve farkındalıklarına etkisi
Öğrenci: Handan Ürek
İlköğretim 8. sınıf düzeyinde maddenin yapısı ve özellikleri ünitesinin kuantum öğrenme modeline dayalı öğretimi
Öğrenci: Cemile Çakır
Üstün zekalı olan ve olmayan ilköğretim öğrencilerinin fene ve bilime karşı algı ve tutumlarının karşılaştırılması
Öğrenci: Handan Ürek
Öğretmenlerin, öğretmen adaylarının ve öğrencilerin motivasyonu algılama farklılıkları
Öğrenci: Betül Altıngül Yorgancı
Üniversite öğrencilerinin çözeltiler konusundaki kavram yanılgıları
Öğrenci: Birsen Kalın