TR
EN
image
123
Doç. Dr. AYSEL KOCAKÜLAH

Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar 34

EXAMINATION OF HIGH SCHOOL ENTRANCE (HSE) EXAM SCIENCE COURSE QUESTIONS’ LEVELS OF READABILITY

1. INTERNATIONAL MARDİN SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS (ISARC), Türkiye, 23 - 25 Aralık 2024

TEACHING THE ELEMENTS OF NATURE OF SCIENCE THROUGH CONTEXT BASED APPROACH

1. INTERNATIONAL MARDİN SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS (ISARC), Türkiye, 23 - 25 Aralık 2024

5E Öğretim Modelinin Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Biyoçeşitlilik Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 04 Eylül 2024

Çoklu Gösterimlerle Desteklenmiş Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Fizik Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi

3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik İnanışlarına Bilim Tarihi Destekli Öğretimin Etkisi

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, FMGTEK 2023, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, FMGTEK 2023, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Öğrenmede Zihinsel Durumlarının Belirlenmesi: Ölçek Geliştirme Çalışması

1st International Science, Education, Art Technology Symposium, UBEST 2019, Türkiye, 02 - 04 Mayıs 2019

Farklı Demonstrasyonların Üniversite Öğrencilerinin Faraday Yasasını Anlamalarına Etkisinin İncelenmesi

1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, Türkiye, 02 - 04 Mayıs 2019

Sıcak Kavramsal Değişimin Ortaokul Öğrencilerinin Fen Motivasyonlarına ve Üst Bilişlerine Etkisinin İncelenmesi

3rd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019

Gökyüzü Gözleminin Okul Öncesi Öğrencilerinin Gece-Gündüz Hakkındaki Düşüncelerine Etkisinin İncelenmesi

3rd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH (ISLER 2019), Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019

Sıcak Kavramsal Değişimin Bilimin Doğası Unsurlarının Anlaşılmasına Etkisinin İ̇ncelenmesi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018

STEM Etkinliklerinin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimin Doğası Algılarına Etkisi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK), Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018

FETeMM Etkinliklerinin Ortaokul 7.Sınıf Öğrencilerinin Mühendis ve Bilim İnsanı Algılarına Etkisi

Uluslaralarası STEM ve Eğitimi Bilimleri Kongresi, Türkiye, 03 - 05 Mayıs 2018

Yaşam Temelli Isı ve Sıcaklık Konusu Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi

8. International Conferance on New Trends in Education, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mevsimlerin Oluşumu Konusunu Kavrama Düzeylerinin Saptanması

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Türkiye - Çanakkale, 27 - 29 Nisan 2017

Kavramsal Değişim Yaklaşımı ile Isı Sıcaklık Konusu Öğretiminin Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017

8 Sınıf Ses Ünitesinin Yaşam Temelli Yaklaşımla Öğretimi

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 05 - 08 Mayıs 2016

7 Sınıf Öğrencilerinin İş Konusundaki Kavramsal Yapılarının Belirlenmesi

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 05 - 08 Mayıs 2016

Akran Öğretiminin 7 Sınıf Öğrencilerinin Astronomi ile İlgili Kavram Yanılgılarına Etkisi

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 05 - 08 Mayıs 2016

Akran Öğretimi Destekli Bilimsel Süreç Becerileri Laboratuvar Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Bazı Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Bilimsel Süreç Becerileri Testi Geliştirme Çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüntü Oluşumu Hakkındaki Kavramsal Anlamaları

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Türkiye, 25 Nisan 2013

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkileşime Dayalı Anlam Oluşturabilme Düzeylerinin Belirlenmesi ve Geliştirilmesi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkileşime Dayalı Anlam Oluşturabilme Düzeylerini Belirleyebilecek Ölçme Araçlarının Geliştirilmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 Eylül 2010

Conceptual Understanding of Fifth Grade Primary and Pre service Primary Students About Image and Image Formation in Plain Mirrors

European Science Education Research Association (ESERA) 2009 Conference Book, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009

Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Görüntü Kavramı ve Düzlem Aynada Görüntü Oluşumuna İlişkin Kavramsal Anlamaları

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009

Puanlama Anahtarı Kullanımının Öğretmen Adaylarının Fizikte Problem Çözme Başarılarına Etkisi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Enerji Konusundaki Kavramsal Yapıları

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

Bilgisayar Simülasyonları ve Deney Düzeneklerinin Kullanıldığı Bir Öğretim Sürecinin Değerlendirilmesi

6th International Educational Technology Conference, Kıbrıs, 19 - 21 Nisan 2006

Öğrencilerin Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Dayalı Olarak İşlenen Fizik Dersine Yönelik Tutumları

International Educational Technology Conference, IETC 2006, Kıbrıs, 19 - 21 Nisan 2006

Ortaöğretim Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık ile İlgili Kavramsal Yapıları

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002

Yeniden Yapılanma Yapılanma Sürecinde Fizik Eğitimi Öğrencilerinin Genel Fizik Kavramları ile İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesine ilişkin Bir Çalışma

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ankara, 2002., Türkiye - Ankara, 16 - 18 Eylül 2002

The effect of teaching in native language and foreign language on conceptual understanding of 8th grade students related to energy in science course A case study Balıkesir

I. Uluslararası Truva-Çanakkale Dil Eğitimi ve Okul Gelişimi - Avrupa Yolunda Yabancı Dil Öğretimi ve Okul Gelişimi Sempozyumu, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2002

İlköğretim Fen Eğitiminde Yapılan Deneysel Çalışmalar ile İlgili Öğretmenlerin Görüşleri

Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 07 - 08 Eylül 2001

Kitap & Kitap Bölümleri 8

Modern Research and Studies in Educational Sciences III - A Neglected Dimension of Conceptual Understanding in Science Education: Middle Level Students’ Mental States

Mesleki Kitap, Livre de Lyon, , 2025

Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları - Sıcak Kavramsal Değişim ve Sınıf İçi Örnek Uygulamalar

Mesleki Kitap, Dora Yayıncılık, , 2024

Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları - Dole ve Sinatra’nın Kavramsal Değişim Modeli

Mesleki Kitap, Dora Yayıncılık, , 2024

Fizik 1 Problem Çözümleri - İş ve Enerji Problem Çözümleri

Mesleki Kitap, Nobel Akademik Yayıncılık, , 2024

Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar - Kavramsal değişim süreci ve kavramsal değişimde güncel yaklaşımlar

Mesleki Kitap, Livre de Lyon, , 2023

Eğitimde Yeni Paradigmalar - Fen Sınıflarında Anlam Oluşturma Yaklaşımı ve Öğretim için Örnekler

Mesleki Kitap, Nobel Akademik Yayıncılık, , 2023

Fizik 1 - İş ve Enerji

Mesleki Kitap, Nobel Akademik Yayıncılık, , 2023

İlkokulda Temel Fen Bilimleri - Fen Bilimlerinin Diğer Bilimler Arasındaki Yeri, Tarihi Gelişimi

Mesleki Kitap, Nobel Akademik Yayıncılık, , 2019