SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2
The validity and reliability of the Turkish version of revised metacognitive awareness of reading strategies inventory
International Journal of Assessment Tools in Education, Cilt: 10, Sayı: 2, 2023 (SCI-Expanded)
Family Attitude, Academic Procrastination and Test Anxiety as Predictors of Academic Achievement
International Journal of Educational Methodology, Cilt: 4, Sayı: 4, 2018 (Hakemli Dergi)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
16
The Relationship Between Parents’ Emotion Regulation Skills, Parent–Child Relationship, and Social Problem-Solving Skills of Children Aged 4–6: A Structural Equation Modeling
HAYEF: Journal of Education, Cilt: 22, Sayı: 1, 2025 (Hakemli Dergi)
The role of academic self-efficacy in pre-service mathematics and science teachers' use of generative artificial intelligence tools
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, Cilt: 27, Sayı: 2, 2025 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitime Devam Eden 48-72 Aylık Çocukların ve Ailelerin Sürdürülebilirliğe İlişkin Bilgi ve Uygulamaları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 37, Sayı: 3, 2024 (Hakemli Dergi)
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında STREAM Yaklaşımına Yönelik Öğretim Tasarımlarının Geliştirilmesinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı: 62, 2024 (Hakemli Dergi)
Exploring The Role of Digital Literacy in University Students Engagement with AI through the Technology Acceptance Model
Sakarya University Journal of Education, Cilt: 14, Sayı: 2, 2024 (Hakemli Dergi)
The role of digital addiction and self-efficacy on academic procrastination: A Turkish pre-service teachers’ case O papel da dependência digital e da auto-eficácia na procrastinação académica: Um caso de professores Turcos em pré-serviço
Análise Psicológica, Cilt: 44, Sayı: 2, 2024 (Scopus)
Türkiyede öğrenme analitikleri kullanılarak yapılan tezlerin sistematik incelenmesi
Balikesir Universitesi Fen Bilimleri Enstitusu Dergisi, Cilt: 25, Sayı: 2, 2023 (Hakemli Dergi)
Investigating High School Students' Personality Traits and Academic Procrastination with Cluster Analysis
European Journal of Psychology and Educational Research, Cilt: 5, Sayı: 1, 2022 (Hakemli Dergi)
Quality Assurance in Distance Education through Data Mining
International Journal of Technology in Education and Science, Cilt: 6, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigating the Goal Orientations for Teaching of Teachers in Turkey According to Different Variables
International e-Journal of Educational Studies (IEJES), Cilt: 5, Sayı: 9, 2021 (Hakemli Dergi)
Analyzing pre-service teachers’ educational philosophy preferences, curriculum design orientation, and epistemological beliefs with structural equation model
Participatory Educational Research, Cilt: 8, Sayı: 3, 2021 (Scopus)
Predicting Academic Achievement with Machine Learning Algorithms
Journal of Educational Technology and Online Learning, Cilt: 3, Sayı: 3, 2020 (Hakemli Dergi)
PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMINI TEMEL ALAN
ETKİNLİKLERİN ÖZDÜZENLEME VE ÜSTBİLİŞ BECERİLERİNE
ETKİSİ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, Cilt: 24, Sayı: 3, 2019 (Hakemli Dergi)
Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Öğrenenlerin Özdüzenleme Becerilerinin İzlenmesi
Journal of Turkish Studies, Cilt: 13, Sayı: 11, 2018 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN STRATEJİ BELGESİ VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ GENEL YETERLİKLERİ HAKKINDA ÖĞRETMEN VE OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞLERİ
The Journal of Academic Social Sciences, Cilt: 6, Sayı: 85, 2018 (Hakemli Dergi)
AN ANALYSIS OF EDUCATIONAL PHILOSOPHIES AND TEACHER COMPETENCIES
International Journal of Current Research, Cilt: 8, Sayı: 4, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
5
Öğretmen Adaylarının ve Yapay Zekâ Programlarının “Forrest Gump”
Filmine İlişkin Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması
4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Türkiye - Eskişehir, 15 - 17 Mayıs 2024
QUALITY ASSURANCE IN DISTANCE EDUCATION THROUGH DATA
MINING
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Türkiye - Antalya, 24 - 27 Mart 2022
Öğretmenlerin Öğretmeye Yönelik Hedef Yönelimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmaları Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 18 Temmuz 2019
Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri ve Öğretmen Strateji Belgesi Hakkında Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Görüşleri
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 15 Ekim 2018
Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Öğrenenlerin Üstbiliş ve Özdüzenleme Becerilerine Etkisi
Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Türkiye - Balıkesir, 18 Kasım 2017