Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretim ve Öğrenme Görüşlerinin TALIS 2024 Sonuçları ile Karşılaştırmalı İncelenmesi
Öğrenci: Fatmanur Şan
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETME-ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ: ÖLÇEK UYARLAMA ve UYGULAMA ÇALIŞMASI
Öğrenci: Nazlı Hilal Başkurt
Ters yüz edilmiş sınıf modelinin kullanımına yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
Öğrenci: Beyzanur Topçu
COVID-19 salgın sürecinde 8. sınıf öğrencilerinin matematik kaygılarının ve nedenlerinin incelenmesi
Öğrenci: Şeyma Eşin
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel muhakeme öz-yeterlikleri ile problem çözme becerilerinin incelenmesi