SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2
Gerçekçi Matematik Eğitiminin Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğretime Yönelik Öğrenci Görüşleri
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, Sayı: 40, 2011 (Hakemli Dergi)
Matematik Kaygısı Endişesi Ölçeğinin MKEÖ Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, Cilt: 36, Sayı: 161, 2011 (Hakemli Dergi)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
20
A Scale Development Study to Use the Flipped Classroom Model in Mathematics Education
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, Cilt: 18, Sayı: 2, 2024 (Hakemli Dergi)
An examination of pre-service teachers’ Van Hiele levels of geometric thinking and proof perception types in terms of thinking processes
Educational Research and Reviews, Cilt: 19, Sayı: 1, 2024 (Hakemli Dergi)
2005-2022 YILLARI ARASINDA MATEMATİK EĞİTİMİNDE YAPILAN PROBLEM ÇÖZME İLE İLGİLİ LİSANÜSTÜ TEZLERİN SİSTEMATİK İNCELEMESİ
Balikesir Universitesi Fen Bilimleri Enstitusu Dergisi, Cilt: 25, Sayı: 1, 2023 (Hakemli Dergi)
The Metaverse in Mathematics Education: The Opinions of Secondary School Mathematics Teachers
Journal of Educational Technology and Online Learning, Cilt: 5, Sayı: 4, 2022 (Hakemli Dergi)
Trends in Postgraduate Thesis Studies Addressing Pedagogical Content Knowledge in Mathematics Education in Turkey: A Systematic Review
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, Cilt: 16, Sayı: 1, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of knowledge and usage levels of problem-solving strategies of prospective classroom teachers
Academic Journals, Cilt: 16, Sayı: 5, 2021 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının İncelenmesi Ve Metaforik Algılarının Sınıf Öğretmenleri İle Karşılaştırılması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 32, Sayı: 1, 2019 (Hakemli Dergi)
Investigation of prospective Math teachers perceptions about the use of technology in mathematics teaching
Educational Research and Reviews, Cilt: 13, Sayı: 19, 2018 (Hakemli Dergi)
Prospective Primary Teachers' Mathematics Anxiety-Apprehension and Its Causes
International Education Studies, Cilt: 10, Sayı: 11, 2017 (Hakemli Dergi)
The Investigation of Prospective Mathematics Teachers' Metaphorical Perceptions Regarding Technology
Journal of Education and Practice, Sayı: 26, 2017 (Hakemli Dergi)
An Investigation of Teachers' Views on Applicability of Modeling in Mathematics Courses
Journal of Education and Training Studies, Cilt: 5, Sayı: 5, 2017 (Hakemli Dergi)
An Investigation into Logical Thinking Skills and Proof Writing Levels of Prospective Mathematics Teachers
Journal of Education and Training Studies, Cilt: 5, Sayı: 2, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi ve ilköğretim 1. sınıf öğrencilerinde Atatürk kavramının gelişiminin incelenmesi: disiplinler arası çalışma
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, Cilt: 47, Sayı: 2, 2014 (Hakemli Dergi)
Investigation of Prospective Primary School Teachers Views about Pre School Education
Journal of Teacher Education and Educatiors, Cilt: 2, Sayı: 1, 2013 (Hakemli Dergi)
The Investigation of Orientation and Preparation Activities In Terms of Mathematics and Social Studies Attainments
Journal of Education and Future, Cilt: 1, Sayı: 4, 2013 (Hakemli Dergi)
Gerçekçi Matematik Eğitimine Dayalı Geometri Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğretimin Değerlendirilmesi Temel İlkeler Açısından
Education Sciences, Cilt: 8, Sayı: 1, 2013 (Hakemli Dergi)
A case study on teacher instructional practices in Mathematical Modeling
The Online Journal of New Horizons in Education, Cilt: 3, Sayı: 1, 2013 (Hakemli Dergi)
Matematik Eğitimi İçin Bir Öğretim Tasarımı
Education Sciences, Cilt: 6, Sayı: 2, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanı Özelliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt: 1, Sayı: 20, 2010 (Hakemli Dergi)
Elementary Mathematics Teacher Candidates Attitudes Towards Proof and Proving
Education Sciences, Cilt: 4, Sayı: 4, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
25
Öğretmen Adaylarının Geometrinin Tanımlı Ve Tanımsız Terimlerine İlişkin Kavrayışları İle Van Hıele Geometrik Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi
5. Uluslar Arası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2025), Türkiye - Bursa, 17 - 19 Mayıs 2025
Ters Yüz Edilmiş Sinif Modeli Kullanilarak Gerçekleştirilen Matematik Öğretiminin
Değerlendirilmesi: Öğrenci Görüşleri
The International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL 2022), Türkiye - Balıkesir, 23 Haziran 2022
Matematik Eğitiminde Metaverse: Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
The International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL 2022), Türkiye - Balıkesir, 23 Haziran 2022
2005-2022 Yılları Arasında Matematik Eğitiminde Yapılan Problem Çözme ile İlgili Lisansüstü Tezlerin Sistematik İncelemesi
Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK 2022), Türkiye - Balıkesir, 13 Mayıs 2022
Sınıf öğretmeni adaylarının problem çözme stratejileri hakkında bilgi ve kullanım düzeylerinin incelenmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK 2019), Türkiye - Muğla, 23 - 27 Ekim 2019
The investigation of teacher candidates' levels of geometric thinking and opinions towards proof: Reflection in teacher education
International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE 2019), Malta, 16 - 18 Eylül 2019
İ̇lköğreti̇m Matemati̇k Öğretmen Adaylarının Van Hiele Geometri̇k Düşünme Düzeyleri̇ne Göre İ̇̇spat Algı Ti̇pleri̇nin ve Düşünme Süreçleri̇nin i̇ncelenmesi̇
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (UNESAK 2018), Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018
İlkokul öğrencilerinin ve sınıf öğretmenlerinin matematik kaygılarının ve nedenlerinin metaforlar yoluyla incelenmesi
1.uluslar arası temel eğitim kongresi- UTEK 2018, Türkiye - Bursa, 29 - 31 Mart 2018
THE INVESTIGATION OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS’ METAPHORICAL PERCEPTIONS RELATED TO TECHNOLOGY
International Conference on New Horizons in Education (INTE 2017), Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygılarının-Endişelerinin ve Nedenlerinin
İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017,8-11 May, Cyprus)., Kıbrıs, 08 - 11 Mayıs 2017
EXAMINATION OF VIEWS OF PROSPECTIVE HIGH SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS ON PROOF
3rd International Symposium, “New Issues on Teacher Education” (ISNITE 2015), Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2015
THE EFFECT OF TEACHING BASED ON TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE (TPACK) ON SUCCESS AND RETENTION
International Conference on New Horizons in Education, INTE 2014, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014
Investigation of Prospective Primary School Teachers' Views about the Pre-School Education
15th Annual International Conference on Education, Yunanistan, 20 - 23 Mayıs 2013
Investigation of Orientation and Preparatory Studies of Mathematics and Social Studies Activities in Terms of basic Skills
5th World Conference on Educational Sciences (WCES 2013), İtalya, 06 - 08 Şubat 2013
The Investigation of Prospective Mathematics Teachers' Proof Writing Skills and Proof Self-efficacy
5th World Conference on Educational Sciences (WCES 2013), İtalya, 06 Şubat 2013
Teaching Applications of Prospective Teachers in Transition: Primary School and Pre-School
3rd. International Conference on New Horizons in Education - INTE 2012, Çek Cumhuriyeti, 05 - 07 Haziran 2012
Student Opinions On Teaching Based On Mathematical Modelling
3rd. International Conference on New Horizons in Education - INTE 2012, Çek Cumhuriyeti - Prag, 05 Haziran 2012
The Effects of Problem-Based E-Learning on Prospective Teachers' Achievements and Attitudes towards Learning Mathematics
3rd. International Conference on New Horizons in Education - INTE 2012, Çek Cumhuriyeti, 05 - 07 Haziran 2012
Prospectıve Teachers' Opinions on Concept of Ataturk in the Age Group of 6-7 Years
4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012), İspanya, 02 - 05 Şubat 2012
A Research on Proof Perceptions and Attitudes Towards Proof and Proving: Some Implications for Elementary Mathematics Prospective Teachers
4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012), İspanya, 02 - 05 Şubat 2012
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Bilgisayara Yönelik Tutumları
10th International Educational Technology Conference, Türkiye - İstanbul, 26 - 28 Nisan 2010
Aday Sınıf Öğretmenlerinin Geometri Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
10th International Educational Technology Conference, Türkiye - İstanbul, 26 - 28 Nisan 2010
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Düşünme Düzeyleri
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye - Aydın, 01 - 03 Ekim 2009
8 Sınıf öğrencilerinin Prizmalar ve Prizmalarda Temel Elemanlar Konusundaki Kavram Yanılgılarının Tespiti Balıkesir Örneği
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye - Bolu, 27 - 29 Ağustos 2008
İlköğretim Matematik Öğretmenliği İMÖ Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Tutumlarıyla Öğrencilerin Başarılarının İncelenmesi
8th International Educational Technology Conference, Türkiye - Eskişehir, 06 - 08 Mayıs 2008