Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Biyoloji Eğitimi A.B.D.
Doç. Dr.
2015 - 2020
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Biyoloji Eğitimi A.B.D.
Dr. Öğr. Üyesi
2005 - 2014
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Biyoloji Eğitimi A.B.D.
Araştırma Görevlisi Dr.
2004 - 2005
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Biyoloji Eğitimi A.B.D.
Araştırma Görevlisi
2001 - 2004
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, BİYOLOJİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Araştırma Görevlisi
1990 - 2001
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Biyoloji Eğitimi A.B.D.
Akademi Dışı Deneyim
Misafir Öğretim Elemanı
2023
Kazak Ulusal Kadın Öğretmen Yetiştirme Üniversitesi (Kazakh National Women's Teacher Training University ), EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yönetimsel Görevler
Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
2010 - 2025
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Biyoloji Eğitimi A.B.D.
Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
2019 - 2022
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Biyoloji Eğitimi A.B.D.
Yönetilen Tezler
Biyoloji öğretmenlerinin kanser kavramı ile ilgili görüşleri: Sosyo-bilimsel bir çalışma
Öğrenci: Ezgi Ersoy
Kök hücre bağışı ve nakli ile organ bağışı ve nakli hakkında biyoloji öğretmenlerinin görüşleri: Sosyobilimsel bir çalışma
Öğrenci: Cemre Atay Çankaya
Türkiye'de 2011-2021 yılları arasında biyoloji eğitimi alanında yapılmış tezlerin analizi
Öğrenci: Fatma Elif Baysal
12. sınıf öğrencilerinin sosyobilimsel konular ile ilgili görüşleri
Öğrenci: Ecem Kol
Biyoloji öğretmen ve biyoloji öğretmen adaylarının down sendromu hakkındaki görüşleri
Öğrenci: Miray Doğan
Öğrencilerin kalıtım kavramına yönelik bilişsel yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi (KİT) ve yazma testi ile belirlenmesi
Öğrenci: Yaprak Yıldızay
Kalıtım konusuyla ilgili karekod destekli eğitim materyali tasarlama
Öğrenci: Emine Büyükkol Köse
Bitki anatomisi laboratuvarı dersi föyünde karekod uygulamasının kullanılması
Öğrenci: Kübra Kösal
Öğretmen adaylarının çevre dostu davranışları ve çevre kimlikleri
Öğrenci: Demet Öztarakcı
Proje paydaşlarının bilsem biyoloji projeleri hakkındaki düşünceleri ve bu projelerin üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerin biyoloji öğrenmeye yönelik motivasyonları ile bilimsel tutumlarına etkisi
Öğrenci: Murat Özarslan
4. sınıf öğrencilerinde gezi-gözlem ile desteklenmiş öğretimin çevre kirliliği ile ilgilifarkındalıklarının oluşumuna etkisi
Öğrenci: Neşe Badem
5e modeline dayalı öğretim yönteminin öğrencilerin genetikle ilgili DNA, gen ve kromozom kavramlarını öğrenmelerine etkisi
Öğrenci: Özlem Altınay
Çoklu zeka kuramı temelli öğretimin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin dolaşım sistemi başarıları üzerine etkisi
Öğrenci: Seda Hilal Şengül
Çoklu zeka temelli öğretimin ekoloji kavramlarını anlama üzerine etkisi