TR
EN
image
15
Prof. Dr. GÖZDE AKYÜZ

Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar

Prof. Dr.

2020 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D.

Doç. Dr.

2014 - 2020
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Dr. Öğr. Üyesi

2007 - 2015
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D.

Araştırma Görevlisi

2001 - 2003
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Araştırma Görevlisi

2000 - 2001
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D.

Akademi Dışı Deneyim

Matematik öğretmeni

2004 - 2007
Balıkesir Kız Meslek Lisesi, Eğitim

Yönetilen Tezler

Matematik öğretmen adaylarının Dörtlü Bilgi Modeli'ne dayalı ders planlama becerilerinin incelenmesi
Öğrenci: Gizem Yağlı
Teknoloji entegrasyon matrisi: Matematik eğitimi uygulamalarının geliştirilmesi
Öğrenci: Tuğba Dalgıç
Öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
Öğrenci: Buse Zeynep Çiftçi
Ortaokul öğrencilerinin açılar kavramına yönelik kavram imajlarının incelenmesi
Öğrenci: Helin Ziyanak
Ortaokul öğrencilerinin bilimsel değerler, bilim kimliği ve çevresel tutumları ile stem ilgilerinin incelenmesi
Öğrenci: Zafer Savaş Kıvılcım
Matematiksel modellemeye dayalı öğretimin matematiksel yılmazlık algısı ve modelleme becerisine etkisi
Öğrenci: Şeyma Atahan
Modelleme etkinliklerinin 9. sınıf öğrencilerinin matematiksel okuryazarlıkları ve inançları üzerine etkisi
Öğrenci: Melike Erol
Matematik öğretmenlerinin öz-yeterliklerini etkileyen faktörlerin incelenmesi
Öğrenci: Ekrem Enes Dirican
Fonksiyonlar konusunun çoklu temsiller ile öğretiminin öğrenci başarısına etkisinin incelenmesi
Öğrenci: Cihan Can
Matematiksel düşünme odaklı öğretim: Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının planlama becerileri ve görüşleri
Öğrenci: Gülcan Öztürk
9. sınıf öğrencilerinin örüntü genelleme problemlerini çözme başarılarının ve kullandıkları stratejilerin belirlenmesi
Öğrenci: Melike Yakut Çayir
Pisa 2003 sonuçlarına göre matematik okuryazarlığını belirleyen faktörler: Türkiye ve Hong Kong - Çin
Öğrenci: Kezban Satıcı
PISA 2003 sonuçlarına göre öğrenci ve sınıf özelliklerinin matematik okuryazarlığına ve problem çözmeye etkisi
Öğrenci: Nihat Mert Pala

BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları