BAUN Avesis
BAUN Avesis
Geri Bildirim
TR
EN
Giriş Yap
15
Prof. Dr. GÖZDE AKYÜZ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Mesleki Deneyim
Yayınlar
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Sanat Eserleri & Yayıncılık
Duyurular & Dökümanlar
İletişim
Akademik İdari Deneyim
Akademik Ünvanlar
Prof. Dr.
2020 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D.
Doç. Dr.
2014 - 2020
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Dr. Öğr. Üyesi
2007 - 2015
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D.
Araştırma Görevlisi
2001 - 2003
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Araştırma Görevlisi
2000 - 2001
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D.
Akademi Dışı Deneyim
Matematik öğretmeni
2004 - 2007
Balıkesir Kız Meslek Lisesi, Eğitim
Yönetilen Tezler
Matematik öğretmen adaylarının Dörtlü Bilgi Modeli'ne dayalı ders planlama becerilerinin incelenmesi
Öğrenci: Gizem Yağlı
Teknoloji entegrasyon matrisi: Matematik eğitimi uygulamalarının geliştirilmesi
Öğrenci: Tuğba Dalgıç
Öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
Öğrenci: Buse Zeynep Çiftçi
Ortaokul öğrencilerinin açılar kavramına yönelik kavram imajlarının incelenmesi
Öğrenci: Helin Ziyanak
Ortaokul öğrencilerinin bilimsel değerler, bilim kimliği ve çevresel tutumları ile stem ilgilerinin incelenmesi
Öğrenci: Zafer Savaş Kıvılcım
Matematiksel modellemeye dayalı öğretimin matematiksel yılmazlık algısı ve modelleme becerisine etkisi
Öğrenci: Şeyma Atahan
Modelleme etkinliklerinin 9. sınıf öğrencilerinin matematiksel okuryazarlıkları ve inançları üzerine etkisi
Öğrenci: Melike Erol
Matematik öğretmenlerinin öz-yeterliklerini etkileyen faktörlerin incelenmesi
Öğrenci: Ekrem Enes Dirican
Fonksiyonlar konusunun çoklu temsiller ile öğretiminin öğrenci başarısına etkisinin incelenmesi
Öğrenci: Cihan Can
Matematiksel düşünme odaklı öğretim: Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının planlama becerileri ve görüşleri
Öğrenci: Gülcan Öztürk
9. sınıf öğrencilerinin örüntü genelleme problemlerini çözme başarılarının ve kullandıkları stratejilerin belirlenmesi
Öğrenci: Melike Yakut Çayir
Pisa 2003 sonuçlarına göre matematik okuryazarlığını belirleyen faktörler: Türkiye ve Hong Kong - Çin
Öğrenci: Kezban Satıcı
PISA 2003 sonuçlarına göre öğrenci ve sınıf özelliklerinin matematik okuryazarlığına ve problem çözmeye etkisi
Öğrenci: Nihat Mert Pala
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
7