Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.
Doç. Dr.
2016 - 2021
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.
Dr. Öğr. Üyesi
2008 - 2016
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.
Araştırma Görevlisi Dr.
2008
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.
Araştırma Görevlisi
2001 - 2008
Hacettepe Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)
Araştırma Görevlisi
1999 - 2001
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.
Araştırma Görevlisi
1997 - 1999
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yönetimsel Görevler
Yüksekokul Müdürü
2025 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi
Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
2016 - 2021
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi
Fakülte Kurulu Üyesi
2016 - 2019
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi
Yüksekokul Müdürü
2017 - 2019
Balıkesir Üniversitesi, Ayvalık Meslek Yüksekokulu
Bölüm Başkan Yardımcısı
2014 - 2016
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi
Verdiği Dersler
Öğretim Programlarını Tasarlama ve Uygulama
Yüksek Lisans
Öğretimde Yeni Yaklaşımlar
Yüksek Lisans
Program Tasarısı
Yüksek Lisans
Program Geliştirmenin Kuramsal Temelleri
Yüksek Lisans
ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE YENİ YAKLAŞIMLAR
Doktora
Farklı Ülkelerde Program Geliştirme Çalışmaları
Doktora
PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI
Doktora
Program Tasarısı Hazırlama
Doktora
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Lisans
Eğitimde Program geliştirme
Lisans
Yönetilen Tezler
Yükseköğretim Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Becerileri Özyeterlik Algıları ile Yabancı Dil Öğrenme Çabaları ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Öğrenci: Aysu Lülecioğlu
Ortaöğretim 9. sınıf İngilizce dersi öğretim programının değerlendirilmesi
Öğrenci: Suna Yaşar
Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlığı becerileri, üst bilişsel farkındalık düzeyleri ve yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişki
Öğrenci: Zeynep Gül Karabodur
Bilim Sanat Merkezlerindeki(BİLSEM) Örtük Program Kapsamının Okul ve Sınıf İklimi Boyutlarıyla İncelenmesi
Öğrenci: Elçin Arıkaner
5E Modeliyle Desteklenmiş Öğretimin Matematik Kaygısı, Tutum ve Erişiye Etkisi
Öğrenci: Eda Kılıçaslan
İngilizce öğretiminde metafor kullanımına yönelik öğretmen görüşleri
Öğrenci: Nihan Selçioğlu Özgören
Üstbiliş okuma stratejileri ile okuma motivasyonu ve özyeterlik arasındaki ilişkinin incelenmesi
Öğrenci: Emel Erol
Öğretmenlerin eğitim felsefesi ve hayat boyu öğrenme eğilimlerinin öğretim programına bağlılık düzeylerine etkisi