TR
EN
image
87
Prof. Dr. HASAN HÜSEYİN ŞAHAN

Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar

Prof. Dr.

2021 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.

Doç. Dr.

2016 - 2021
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.

Dr. Öğr. Üyesi

2008 - 2016
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.

Araştırma Görevlisi Dr.

2008
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.

Araştırma Görevlisi

2001 - 2008
Hacettepe Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)

Araştırma Görevlisi

1999 - 2001
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.

Araştırma Görevlisi

1997 - 1999
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yönetimsel Görevler

Yüksekokul Müdürü

2025 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

2016 - 2021
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi

Fakülte Kurulu Üyesi

2016 - 2019
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi

Yüksekokul Müdürü

2017 - 2019
Balıkesir Üniversitesi, Ayvalık Meslek Yüksekokulu

Bölüm Başkan Yardımcısı

2014 - 2016
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi

Verdiği Dersler

Öğretim Programlarını Tasarlama ve Uygulama
Yüksek Lisans
Öğretimde Yeni Yaklaşımlar
Yüksek Lisans
Program Tasarısı
Yüksek Lisans
Program Geliştirmenin Kuramsal Temelleri
Yüksek Lisans
ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE YENİ YAKLAŞIMLAR
Doktora
Farklı Ülkelerde Program Geliştirme Çalışmaları
Doktora
PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI
Doktora
Program Tasarısı Hazırlama
Doktora
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Lisans
Eğitimde Program geliştirme
Lisans

Yönetilen Tezler

Yükseköğretim Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Becerileri Özyeterlik Algıları ile Yabancı Dil Öğrenme Çabaları ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Öğrenci: Aysu Lülecioğlu
Ortaöğretim 9. sınıf İngilizce dersi öğretim programının değerlendirilmesi
Öğrenci: Suna Yaşar
Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlığı becerileri, üst bilişsel farkındalık düzeyleri ve yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişki
Öğrenci: Zeynep Gül Karabodur
Bilim Sanat Merkezlerindeki(BİLSEM) Örtük Program Kapsamının Okul ve Sınıf İklimi Boyutlarıyla İncelenmesi
Öğrenci: Elçin Arıkaner
5E Modeliyle Desteklenmiş Öğretimin Matematik Kaygısı, Tutum ve Erişiye Etkisi
Öğrenci: Eda Kılıçaslan
İngilizce öğretiminde metafor kullanımına yönelik öğretmen görüşleri
Öğrenci: Nihan Selçioğlu Özgören
Üstbiliş okuma stratejileri ile okuma motivasyonu ve özyeterlik arasındaki ilişkinin incelenmesi
Öğrenci: Emel Erol
Öğretmenlerin eğitim felsefesi ve hayat boyu öğrenme eğilimlerinin öğretim programına bağlılık düzeylerine etkisi
Öğrenci: Merve Korucu
İLKÖĞRETİM 7. SINIF MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Öğrenci: Sercan Baydoğdu
Alternatif eğitim yaklaşımlarının 2013 okul öncesi eğitim programına yansımaları: Çoklu durum çalışması
Öğrenci: Sümeyye Altay
Ortaöğretim 9. sınıf matematik dersi öğretim programının değerlendirilmesi
Öğrenci: Tuğba Demir
Öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimine yönelik görüşlerinin ve yeterlik düzeylerinin belirlenmesi
Öğrenci: Merve Çetin
Etkileşimli kitap okuma uygulamalarının okuduğunu anlama becerisi ve tutuma etkisi
Öğrenci: Zeynep Karadoğan
Matematik dersinde akademik başarı, öz yeterlik ve matematik dersine yönelik tutum arasındaki ilişkinin incelenmesi
Öğrenci: Dursun Çavdar
Etkileşimli tahtanın öğretimde kullanımının değerlendirilmesi
Öğrenci: Hasan Özkan
TÜRK HAVA KUVVETLERİ SUBAY VE ASTSUBAY YETİŞTİRME OKULUÖRTÜK PROGRAM KAPSAMININOKUL İKLİMİ VE SINIF İKLİMİ BOYUTLARIYLA İNCELENMESİ
Öğrenci: Mehmet Gün
Öğrenme galerisi öğretim tekniğinin matematik başarısına ve tutuma etkisi
Öğrenci: Sercan Baydoğdu
Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerinin örtük program kapsamının belirlenmesi
Öğrenci: Mustafa Tanrıverdi
6.,7. ve 8. sınıf İngilizce dersi öğretim programı içeriğinin sarmallık ilişkisinin değerlendirilmesi
Öğrenci: Ebru Dizman Çakır
6. - 7. ve 8. sınıf öğretim programlarının yansıtıcı düşünme becerilerini kazandırmaya ilişkin öğretmen görüşleri
Öğrenci: İbrahim Kalkay

BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları