SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1
A Review of The Relationship Between Occupational Anxiety and Self esteem Levels of Prospective Teachers
International Journal of Current Research, Cilt: 7, Sayı: 5, 2015 (Hakemli Dergi)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
26
The Relationship Between Teachers' Lifelong Learning Tendencies and Their Curriculum Fidelity Levels
Educational Policy Analysis and Strategic Research, Cilt: 19, Sayı: 1, 2024 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Yeterlik Düzeyleri ve Görüşlerinin Belirlenmesi.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, Cilt: 14, Sayı: 2, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Eğitim Felsefesi Eğilimleri İle Öğretme-Öğrenme Süreci Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Cilt: 10, Sayı: 4, 2020 (Hakemli Dergi)
Matematik Dersinde Akademik Başarı, Öz Yeterlik ve Matematik Dersine Yönelik Tutum Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, Cilt: 13, Sayı: 7, 2019 (Hakemli Dergi)
Reflections of Turkish Culture on Kosovo Education System: A Study on Hidden Curriculum
Universal Journal of Educational Research, Cilt: 7, Sayı: 3, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Galerisi Öğretim Tekniğinin Matematik Başarasına ve Tutuma Etkisi
Turkish Studies, Cilt: 13, Sayı: 4, 2018 (Hakemli Dergi)
The Mediating Role of Scientific Attitudes in the Relationship between Teacher Candidates’ Scientific Epistemological Beliefs and Approaches to Scientific Research
Educational Researh and Reviews, Cilt: 12, Sayı: 11, 2017 (Hakemli Dergi)
Pre-Service Teachers’ Perceptions of Instructors’ Teaching Skills
Journal of Education and Learning, Cilt: 6, Sayı: 3, 2017 (Hakemli Dergi)
An analysis of the relation between teacher candidates' attitudes toward the teaching profession and teaching-learning process competencies Ögretmen adaylarinin meslege yönelik tutumlari ile ögretme-ögrenme süreci yeterlikleri arasindaki iliskinin incelenmesi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Cilt: 7, Sayı: 4, 2017 (SCI-Expanded)
ÖĞRETİM BECERİLERİNE YÖNELİK ALGILAR ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 2, 2016 (Hakemli Dergi)
AN ANALYSIS OF EDUCATION PHILOSOPHIES AND TEACHER COMPETENCIES
International Journal of Current Research, Cilt: 8, Sayı: 4, 2016 (Hakemli Dergi)
AN ANALYSIS OF EDUCATIONAL PHILOSOPHIES AND TEACHER COMPETENCIES
International Journal of Current Research, Cilt: 8, Sayı: 4, 2016 (Hakemli Dergi)
Farklı Alanlardaki Öğretim Elemanlarına Yönelik Metaforların Eğitim Felsefeleri Çerçevesinde İncelenmesi
Turkish Studies, Cilt: 11, Sayı: 9, 2016 (Hakemli Dergi)
Scientific research competencies of prospective teachers and their attitudes toward scientific research
International Journal of Psychology and Educational Studies, Cilt: 2, Sayı: 3, 2015 (Hakemli Dergi)
Analyzing the relationship between prospective teachers educational philosophies and their teaching learning approaches
Educational Research and Reviews, 2015 (Hakemli Dergi)
Evaluation of the 6th 7th and 8th Grades English Language Curriculum Content s Spirality
Scholars Journal of Arts, Humanities and Social Sciences, Cilt: 3, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları İle Eleştirel Pedagoji İlkeleri Arasındaki İlişki
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, Cilt: 4, Sayı: 1, 2015 (Hakemli Dergi)
The Effect of Hidden Curriculum on the Criteria Parents Use to Select Schools and Teachers
Educational Research and Reviews, Cilt: 9, Sayı: 23, 2014 (Hakemli Dergi)
6.-7. ve 8. Sınıf Öğretim Programlarının Yansıtıcı Düşünme Becerilerini Kazandırma Düzeyine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Turkish Studies, Cilt: 9, Sayı: 8, 2014 (Hakemli Dergi)
Teachers Perceptions Towards Modules Usea in Vocational and Technical Education
Procedia - Social and Behavioral Sciences, Cilt: 106, Sayı: 9, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Öğretim Hizmetinin Niteliğini Etkileyen Değişkenler Açısından Kendilerini Değerlendirmeleri
BAÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 14, Sayı: 26, 2011 (Hakemli Dergi)
Zenginleştirilmiş Öğretim Etkinliklerinin İlköğretim 3. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Gerçekleşme Düzeyine ve Duyuşsal Özelliklere Etkisi
Eğitim Yönetimi Dergisi, Cilt: 56, 2008 (Hakemli Dergi)
Basamaklı Öğretim Programının Ürün ve Süreç Açısından Değerlendirilmesi.
Milli Eğitim Dergisi, Cilt: 35, Sayı: 172, 2006 (Hakemli Dergi)
Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesinde Düzenlenen Yönetici Eğitimi Kursunun Değerlendirilmesi
BAÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 7, 2002 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinin Bilimsel Davranışları Kazandırma Yönünden Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
BAÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 4, Sayı: 6, 2001 (Hakemli Dergi)
Farklı Branşlardan Mezun Olan Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri ve Karşılaştıkları Sorunlar (Balıkesir Örneği).
BAÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 1, Sayı: 2, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
31
Okuma Stratejileri Farkındalık Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
1. Uluslararası Karadeniz Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye - Trabzon, 02 Mayıs 2025
Öğretmenlerin Eğitim Felsefesi Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
EDUCONGRESS, Türkiye - Diyarbakır, 18 - 21 Eylül 2024
The Opinions of the Instruction on the Effectiveness of Distance Education in Teaching English at Higher Education
International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL2024), Türkiye - Eskişehir, 15 - 17 Mayıs 2024
The Opinions of the Instructors on the Effectiveness of Distance Education in Teaching English at Higher Education Level
ICETOL-2024, Türkiye - Eskişehir, 15 - 17 Mayıs 2024
Investigation of Teachers' Lifelong Learning Tendencies in Terms of Different Variables
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Araştırmalar Kongresi., Türkiye - Balıkesir, 26 Ekim 2023
The Opinions of The Students on The Effectiveness of Distance Education in Teaching English at Higher Education Level
ICETOL-2023, Türkiye - Balıkesir, 20 - 23 Haziran 2023
Etkileşimli Tahtanın Öğretimde Kullanımının Değerlendirlmesi
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020
Öğretmen Yetiştirme Sürecindeki Örtük Programın Değerler Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye - Ankara, 25 Nisan 2019
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumları
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 25 Nisan 2019
Lise 12. Sınıf Öğrencilerin Stem’e Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018
Türk Hava Kuvvetleri Subay ve Astsubay Yetiştirme Okulu Örtük Program Kapsamının Sınıf İklimi Boyutuyla İncelenmesi
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018
Etkileşimli Kitap Okuma Programı Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri.
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2018
Öğrenme Galerisi Öğretim Tekniği Uygulamasının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Cinsiyetin Epistemolojik İnançlar Üzerindeki Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye - Antalya, 18 - 22 Nisan 2018
Eğitimde Program Geliştirme Dersinin Öğretmen Adaylarının Öğretim Programına Bağlılık Düzeylerine Etkisi
3. Cyprus International Congress of Education Research, Türkiye, 07 - 10 Aralık 2017
Öğretmen Adaylarının Öğretim Programına Bağlılık Düzeyleri
1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Türkiye, 03 - 05 Kasım 2017
Öğretmen Atamasında Son Etap Mülakat Sınavı nın Değerlendirlmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye - Muğla, 26 - 28 Ekim 2017
Öğretmen adaylarının mesleğe yönelik tutumları ile öğrenme öğretme süreci yeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye - Antalya, 27 Ekim - 30 Kasım 2016
Student Teacher in Kosovo Teaching Practice Basis of Course Views
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Türkiye - Adana, 22 - 24 Ekim 2015
Analysis of Factors Affecting Student Behaviors in Secondary Education within the Framework of Hidden Curriculum
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Türkiye - Adana, 21 - 24 Ekim 2015
Search for the Metaphors about the Faculty Members in Different Fields of Prospective Teachers in Education Philosophy
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Türkiye - Adana, 21 - 24 Ekim 2015
Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Değerlendirilmesine İlişkin Türkiye ve Kosovada ki Öğretmen Adaylarının Görüşleri
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye - Gaziantep, 07 - 09 Mayıs 2014
Örtük Programın Öğretmenlik Meslek Bilgisi Kapsamındaki İdeal Nitelikleri Kazandırmadaki Etkililiği
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Türkiye - Bolu, 27 - 29 Eylül 2012
Öğretmen Adaylarının Sahip Olduğu Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri
I. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye - Eskişehir, 05 - 08 Ekim 2011
G8 Ülkeleri ve Türk Eğitim Sistemi Karşılaştırması
I. Uluslar Arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Türkiye - Eskişehir, 05 - 08 Ekim 2011
Seçmeli Bilişim Teknolojileri Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Türkiye - Balıkesir, 13 - 15 Mayıs 2010
Öğretmenlerin Programa İlişkin Algıları
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 13 - 15 Mayıs 2010
Teachers Changıng Roles And Theır Self Evaluatıon Regardıng Roles Expected Of Them By The Renewed Currıcula
World Conference on Educational Sciences, Kıbrıs, 04 - 08 Şubat 2009
Examination of Textbooks According to Teachers Evaluation
10 th International Conference Further Education in The Balkan Countries, Türkiye - Konya, 23 - 26 Ekim 2008
Öğretmen Adaylarının Etkili Öğrenme Verimli Ders Çalışmadaki Yeterlilikleri ve Kaynakları
VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye - Konya, 09 - 11 Eylül 1998
Milli Eğitim Bakanlığınca Düzenlenen Hizmet içi Eğitim Kurslarının Değerlendirilmesi
Milli Eğitim Bakanlığınca Düzenlenen Hizmet-içi Eğitim Kurslarının Değerlendirilmesi, Türkiye - Çanakkale, 27 Kasım 1997 - 29 Kasım 1998
Kitap & Kitap Bölümleri
14
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME & ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Ders Kitabı, PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2017
Research Tendencies in the Field of Currıculum Development in Turkey A Content Analiysis Related to Curriculum and Instruction Congress
Araştırma Kitabı, LAM LAMPERT Akademic Publishing, Almanya, 2014
CURRENT STUDIES IN EDUCATION SCIENCES - Evaluation of Secondary Education 9th Grade Mathematics Curriculum
Araştırma Kitabı, Platanus Publishing, Ankara, 2024
Advances in Education Sciences - Teacher’ Views on the Use of Metaphor in English Language Teaching
Araştırma Kitabı, Platanus Publishing, Ankara, 2024
Academic Research and Reviews in Education Sciences - Instructors’ and Students’ Opinions on the Effectiveness of Distance Education in Teaching English at Higher Education Level
Mesleki Kitap, Platanus Publishing, Ankara, 2023
Advances in Education Sciences - Reflections of Alternative Education Approaches to The 2013 Preschool Education Program Implemented in Turkey: Multı-Case Study.
Araştırma Kitabı, Platanus Publishing, Ankara, 2023
Cumhuriyetin 100. Yılına Armağan. Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme. - Eğitim Programının İçerik Boyutu
Mesleki Kitap, PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2023
NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Bilimsel Araştırmalarda Örneklem Seçimi
Mesleki Kitap, PEGEM AKADEMİ, , 2021
ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI - ÖĞRETİM STRATEJİLERİ
Ders Kitabı, PEGEMA, Ankara, 2020
Advances in Social Science Research - The Effects of Interactive Reading Practices on Reading Comprehension Skills and on the Attitude towards Reading
Araştırma Kitabı, Kliment Ohridski University Press., SOFİA, 2020
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER - İNTERNET TABANLI ÖĞRENME
Mesleki Kitap, PEGEMA, Ankara, 2019
Climate. Educational Sciences Research in the Globalizing World - Turkish Air Force Officer and Non Commissioned Officer Training: A Research on Hiddden Curriculum as to School Climate.
Araştırma Kitabı, Kliment Ohridski University Press, SOFIA, 2018
Current Advences in Education - The Views of Lecturers on Education Faculties and Teacher Training Courses within the Scope of Training Teachers for Secondary Education Institutions
Araştırma Kitabı, Kliment Ohridski University Press, SOFIA, 2016
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları - Bölüm 4: Öğrenme-Öğretme Strateji ve Modelleri-4.1: Öğretim Stratejileri".
Ders Kitabı, pegem Akademi, Ankara, 2011