Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.
Dr. Öğr. Üyesi
2006 - 2015
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.
Araştırma Görevlisi
2000 - 2006
Ankara Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Araştırma Görevlisi
1999 - 2000
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.
Yönetimsel Görevler
Program Koordinatörü
2007 - 2013
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.
Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
2009 - 2012
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.
Dekan Yardımcısı
2008 - 2010
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim A.B.D.
Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
2007 - 2009
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Okul Öncesi Eğitimi A.B.D.
Verdiği Dersler
Aktif Öğretim Teknikleri
Yüksek Lisans-Tezsiz
Aktif Öğretim Teknikleri Uygulamaları
Yüksek Lisans-Tezsiz
Programın Felsefi Temelleri
Yüksek Lisans
Karşılaştırmalı Eğitim
Yüksek Lisans
Program Değerlendirme; Teoriler ve Yaklaşımlar
Doktora
Program Değerlendirme Uygulamaları
Doktora
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Lisans
Karşılaştırmalı Eğitim
Lisans
Yönetilen Tezler
GeoGebra Destekli Öğretimin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Öğrenci: Hanife Beyza Karani
EBA'da Yer Alan Eğitsel Dijital Oyun İçeriklerinin Maarif Modeli Becerilerindeki Yeri
Öğrenci: Aylin Akyıldız
İspanya, Türkiye ve Polonya İngilizce öğretmen yetiştirme sistemlerinin karşılaştırılması
Öğrenci: İrem Nur Ergezli
İlkokul 4. sınıf din kültürü ve ahlak bilgisi dersi öğretim programının değerler eğitimi açısından incelenmesi
Öğrenci: Kübra Özcan
İlkokul İngilizce öğretim programları ve ders kitaplarının konuşma ve yazma becerilerinin öğretimi bağlamında analizi
Öğrenci: Batuhan Çakır
"Öğretmenlerin program okuryazarlığı, programa bağlılığı ve program uyarlama örüntüleri arasındaki ilişkinin incelenmesi"
Öğrenci: Tugay Aydemir
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilere yönelik geliştirilen Türkçe dersi yazma becerileri öğretim programının etkililiğinin değerlendirilmesi
Öğrenci: Derya Acar Başeğmez
İstasyon tekniğinin sanat eğitiminde öğrencilerin görsel sanatlar dersine yönelik tutum ve yaratıcı düşünme becerisi üzerine etkisi
Öğrenci: Semiha Karatufan
Ortaokul 5, 6, 7, 8. sınıf fen bilimleri ders kitaplarının alana özgü beceriler bakımından incelenmesi
Öğrenci: Rabia Sevil Balcı
Öğretmenlerin program okuryazarlık düzeyleri ile öğretim yaklaşımları arasındaki ilişki
Öğrenci: Sibel Tezci
Türkiye ile Portekiz'in ilkokul İngilizce öğretim programlarının karşılaştırılmalı olarak incelenmesi
Öğrenci: Serap Semerci
Ortaokul öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimindeki yeterlilik düzeyleri ile bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlama ve uygulama süreçlerinin incelenmesi
Öğrenci: Hilal Karakış
Öğretmen adaylarının özgecilik davranışları, öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ve öğretme motivasyonları arasındaki ilişki
Öğrenci: Tugay Aydemir
Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine ilişkin öz-yeterlilik algı düzeyleri ve bireyselleştirilmiş eğitim programı hakkındaki görüşleri
Öğrenci: Gamze Evyapan
İlköğretim birinci kademe dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde uygulanan istasyon tekniğinin öğrencilerin fen bilimleri dersine yönelik öz yeterliklerine ve ders başarılarına etkisi
Öğrenci: Meryem Solak
Öğretmen adayları pedagojik inançlarının, öz-yeterlilik ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları açısından incelenmesi
Öğrenci: Oğuz Cihan Çoşkun
Özel yetenekli öğrenciler için bilişim teknolojileri ve yazılım alanına yönelik bir öğretim tasarımının geliştirilmesi
Öğrenci: Yunus Emre Avcu
Öğrencilerin pedagojik formasyon eğitimi sertifika programı yeterliklerinin belirlenmesi ve akademisyenlerin pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına yönelik görüşleri
Öğrenci: Fatma İlknur Kurnazoğlu Atmaca
Dil öğrenme inanışları ve dil öğrenme stratejileri: İngilizce öğretmen adayları üzerine bir çalışma (Balıkesir Üniversitesi örneği)
Öğrenci: Ajda Mutlu
8. sınıf öğrencilerinin Facebook tutumu ile akademik erteleme davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Balıkesir ili merkez ilçeler örneği)
Öğrenci: Ramazan Akkuş
Sınıf öğretmeni adaylarının değer öğretimine ilişkin görüşleri
Öğrenci: Derya Acar Başeğmez
A1.1 düzeyi "Schritt fur Schritt Deutsch" isimli ortaöğretim Almanca ders kitabının dört dil becerisi ve içerik açısından incelenmesi
Öğrenci: Begüm Telemeci
İlkokul 4. sınıf matematik dersinde oluşturulan öğretim tasarımına dayalı uygulamaların etkililiği
Öğrenci: Yasin Akay
Eğitim programlarını değerlendirmede I-CODE modelinin geliştirilmesi
Öğrenci: Fatih Aygören
Öğrenme stratejileri öğretiminin öğretmen adaylarının akademik başarılarına, öğrenme güdülerine, kullandıkları öğrenme stratejilerine ve yürütücü bilişlerine olan etkisinin belirlenmesi
Öğrenci: Aysemin Türkyılmaz
Cumhuriyet'in ilk 15 yılı (1923–1938) ile son 15 yılda (2000–2015) eğitimle ilgili sorunların karşılaştırmalı olarak değerlendirilmesi
Öğrenci: Umut Birkan Özkan
Çoklu ortam tasarım ilkelerine göre hazırlanan öğretim yazılımının başarı ve tutuma etkisi
Öğrenci: Eyup Yünkül
Ortaöğretim 10.sınıf kimya dersi öğretim programının değerlendirilmesi
Öğrenci: Anıl Öztekin
Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğrencilerinin öğrenen özerkliği konusundaki görüşleri
Öğrenci: Fatma Barlas
Türkiye ve Japonya'da İngilizce öğretmeni yetiştirme sistemlerinin karşılaştırılması
Öğrenci: Ayşe Yeliz Aldemir
Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi'nde öğrenim gören öğretmen adaylarının insan hakları eğitimine yönelik tutumları
Öğrenci: Seda Çarıkçı
Bursa Zeki Müren Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi Müzik Bölümü piyano dersinde kullanılan anlamlandırma stratejilerinin öğrencilerin öğrenme düzeylerine ve tutumlarına etkisi