Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
21
Evaluation of Writing Skills Learning Field according to Stakes Responsive Evaluation Model in terms of Gifted and Talented Students
Necatibey Faculty of Education Electronics Journal of Science and Mathematics Education, Cilt: 17, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Özgeci Davranışları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, Cilt: 56, Sayı: 3, 2023 (Hakemli Dergi)
The Effects of Reading with PQRST Technique: Intergroup Comparison.
Journal of Educational Studies and Policy, Cilt: 2, Sayı: 2, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalıkları ile STEMUygulamalarına İlişkin Özyeterlik İnançları Arasındakiİlişki
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, Cilt: 14, Sayı: 2, 2020 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Prospective Teachers’ Learning Responsibility and Their Readiness for Teaching Profession
World Journal of Education, Cilt: 10, Sayı: 3, 2020 (Hakemli Dergi)
Developing an Instructional Design for the Field of ICT and Software for Gifted and Talented Students
International Journal of Educational Methodology, Cilt: 6, Sayı: 1, 2020 (Hakemli Dergi)
The relationship between teacher self-efficacy beliefsand educational beliefs of pre-service teachers
Educational Research and Reviews, Cilt: 15, Sayı: 1, 2020 (Hakemli Dergi)
Design Thinking Applications in Teaching Programming to Gifted Students
Journal of Educational Technology and Online Learning, Cilt: 3, Sayı: 1, 2020 (Hakemli Dergi)
Singapur ve Türkiye’de Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitiminin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, Cilt: 13, Sayı: 2, 2019 (Hakemli Dergi)
New Approach at Evaluating the Private Schools’ Curriculum: I-CODEModel
The Turkish Online Journal of Educational Technology, Cilt: 18, Sayı: 2, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Stratejileri Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına, Öğrenme Stratejilerine ve Öğrenme Sorunlarına Olan Etkisinin Belirlenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi, Cilt: 27, Sayı: 2, 2019 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de ve Finlandiya’da Hizmet Öncesi Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarındaki Öğretmenlik Uygulamalarının Karşılaştırılması
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD-JETPR), Cilt: 4, Sayı: 2, 2018 (Hakemli Dergi)
Eğitim Programlarını Değerlendirmeye Ait Sınıflamalar
Journal of Turkish Studies, Cilt: 13, 2018 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMA YÖNTEMİNİ UYGULAMAYA İLİŞKİN YETERLİKLERİ
JOURNAL OF INSTITUTE OF ECONOMIC DEVELOPMENT AND SOCIAL RESEARCHES, Cilt: 4, Sayı: 10, 2018 (Hakemli Dergi)
A1.1 Düzeyi ”Schritt Fur Schritt Deutsch” İsimli Ortaöğretim Almanca Ders Kitabı
Journal of Turkish Studies, Cilt: 13, 2018 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NİN İLK ON BEŞ YILINDA VE SON ON BEŞ YILDA EĞİTİM PROGRAMLARI ALANINDA YAŞANAN SORUNLAR: KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 9, Sayı: 20, 2017 (Hakemli Dergi)
Almanya, Hollanda, İsveç ve Türkiye’de Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitimi: Eğitim Politikaları ve Uygulamalarının İncelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences, 2017 (Hakemli Dergi)
Education of Gifted and Talented Individuals in Germany, the Netherlands, Sweden and Turkey: An Investigation of Education Policies and Its Implementations
International Online Journal of Educational Sciences, Cilt: 9, Sayı: 4, 2017 (Hakemli Dergi)
Finlandiya ve Türkiye Kimya Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik), Cilt: 10, Sayı: 1, 2016 (Hakemli Dergi)
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğrencilerinin Öğrenen Özerkliği Konusundaki Görüşleri
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 17, Sayı: 31, 2014 (Hakemli Dergi)
Çoklu Ortam Yazılımının Derse Yönelik Tutuma Etkisi
The Journal of Theory and Practice in Education, Cilt: 10, Sayı: 2, 2014 (Hakemli Dergi)