MTE5238 / Matematik Eğitiminde Uzaktan Eğitim: Kuram, Uygulama ve Ders Tasarımı
Doktora
MTG2101 / Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Lisans
MTG2204 / MATEMATİKTE KAVRAM YANILGILARI
Lisans
Topluma Hizmet Uygulamaları
Lisans
Matematik Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu
Lisans
Seçmeli II: İnternet Uygulamaları ve Web Tasarımı
Lisans
Yönetilen Tezler
Matematik Öğretmen Adaylarının Modelleme Süreçlerinin Matematiksel Çalışma Alanı Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
Öğrenci: Ozan Deniz Kıyıcı
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DÖNÜŞÜM GEOMETRİSİNE YÖNELİK ALAN BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ VE KAVRAMSAL TANIMLARININ VAN HİELE MODELİNE GÖRE ANALİZİ
Öğrenci: Zeynep Mecer
Matematik eğitiminde 2000-2024 yılları arasında diskalkuli üzerine yapılan çalışmaların sistematik bir incelemesi
Öğrenci: Sıdıka Örene
Matematik eğitiminde yapay zekâ araştırmaları: Sistematik bir inceleme
Öğrenci: Bedriye Duralar
Pandemi sürecinde ortaokul matematik öğretmenlerinin dijital okuryazarlık öz yeterlikleri, e-öğrenmeye hazırbulunuşlukları, teknoloji kabul düzeyleri ve uzaktan eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi
Öğrenci: Sedat Demir
Van Hiele geometrik düşünme düzeylerine adapte edilmiş hedefe dayalı senaryo yaklaşımını temele alan blok tabanlı kodlama etkinliklerinin 7. sınıf öğrencilerinin kavramsal anlamalarına, geometri tutumlarına, Van Hiele geometrik düşünme düzeylerine etkisi ve öğrenci görüşleri
Öğrenci: İrem Gizem Acar
7. sınıf öğrencilerinin örüntüleri genelleme süreçleri, tercih ettikleri stratejiler ve kavram yanılgılarının belirlenmesi ile kavram karikatürü destekli probleme dayalı öğrenme uygulamalarının yanılgıların giderilmesine etkisi
Öğrenci: İlayda İnce
5E-TYSM'nin ortaokul öğrencilerinin özerk öğrenmeleri, motivasyonları, başarıları ve kesir kavram yanılgılarının giderilmesine etkisi
Öğrenci: Mihrap Baygeldi
Ortaokul matematik öğretmenlerinin rutin olmayan problemleri çözme konusundaki pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
Öğrenci: Hasan Basri Uçar
8. sınıf öğrencilerinin eğim bilgisini oluşturma süreçlerinin incelenmesi
Öğrenci: Büşra Aydın Çınar
Ortaokul 6. sınıf hacim konusunun öğretiminde teknoloji entegrasyonuna yönelik bir öğretim tasarımının geliştirilmesi
Öğrenci: Büşra Bayezit
Planlama-uygulama-değerlendirme modeline göre geliştirilen öğretim uygulamalarının akademik başarıya etkisi: 6. sınıf matematik dersi örneği
Öğrenci: Ozan Deniz Kıyıcı
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının grafiklere ilişkin alan bilgilerinin antropolojik açıdan incelenmesi