TR
EN
image
166
Dr. Öğr. Üyesi HASENE ESRA YILDIRIR

Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar

Doç. Dr.

2021 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi A.B.D.

Dr. Öğr. Üyesi

2014 - 2021
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi A.B.D.

Araştırma Görevlisi

2003 - 2014
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Kimya Eğitimi A.B.D.

Verdiği Dersler

Danışmanlık
Yüksek Lisans
Bilgisayar II
Lisans
Bilimsel araştırma yöntemleri ve etik
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Yüksek Lisans
Kimyasal atık ve çevre kirliliği
Lisans
Okul Deneyimi
Lisans
Öğretmenlik uygulaması
Lisans
Topluma hizmet uygulamaları
Lisans
Bilim ve araştırma etiği
Lisans
Genel Kimya (Fizik öğretmenliği)
Lisans
Genel Kimya Laboratuvarı I
Lisans
Fen ve teknoloji laboratuvar uygulamaları I
Lisans

Yönetilen Tezler

Fen bilgisi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının fen bilimleri dersinde yapay zekânın kullanımına yönelik görüşleri
Öğrenci: Nazlı Can Erdoğan
2024 Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Göre Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırılması ve Program Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Öğrenci: Tuğçe Yıldırım
Gazlar konusu ile ilgili argümantasyona dayalı öğretimin Fen Bilgisi öğretmen adaylarının algoritmik ve kavramsal soruları çözmedeki başarılarına etkisi
Öğrenci: Dilara Ünlü
Türkiye'de fen eğitiminde bilişsel yapılar üzerine yapılan çalışmaların sistematik literatür incelemesi
Öğrenci: Nesrin Kızmaz
Fen bilimleri ders kitabı değerlendirme sorularının, 2013-2022 lgs fen bilimleri sorularının ve fen bilimleri öğretmenlerinin hazırladığı yazılı sınav sorularının gösterim türleri ve gösterimler arası geçişler açısından incelenmesi
Öğrenci: Elif Alkan
Temel kimya kavramlarının kavram karikatürleri ile desteklenen argümantasyon yöntemiyle öğretiminin öğretmen adaylarının kimyasal gösterimleri anlamasına etkisi
Öğrenci: Yağmur Şevik
Fen bilgisi ve kimya ders kitaplarındaki kimyasal gösterimlerin analizi
Öğrenci: Büşra Çetin
Doğadaki mikro ve nanoyapıların 3B baskılı modellerinin oluşturulması ve argüman temelli nanobilim öğretiminde kullanılması
Öğrenci: Duygu Işık Erol
Öğretmen adaylarının kimya öz-benliklerinin incelenmesi
Öğrenci: Tuğba Işıktaş
Ders kitaplarındaki kimyasal gösterimlerin öğretmen adaylarının algılamaları kapsamında incelenmesi
Öğrenci: Ayşenur Yıldırım
6. sınıf öğrencilerinin fiziksel ve kimyasal değişimler konusundaki zihinsel modellerinin ve bilişsel yapılarının belirlenmesi
Öğrenci: Hatice Demirkol