Temel Kimya Kavramlarının Kavram Karikatürleri İle Desteklenen Argümantasyon Yöntemiyle Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Kimyasal Gösterimleri Anlamasına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
2022 -2023 , Tamamlandı
Doğadaki nanoyapıların 3-B baskılı modelleri üzerinden argüman temelli nanobilim öğretimi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
2018 -2020 , Tamamlandı
6.Sınıf Öğrencilerinin “Fiziksel Ve Kimyasal Değişimler” Konusundaki Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
2016 -2017 , Tamamlandı
Sınıf Ortamında Argümantasyona Dayalı Öğrenme Ortamının Değerlendirilmesi Deneyimli Kimya Öğretmenleri İle Kimya Öğretmen Adaylarına İlişkin Durum Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
2010 -2011 , Tamamlandı
Üniversite Kimya Öğrencilerinin Hibritleşme Konusuyla İlgili Yanlış Kavramaların Teşhisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
2004 -2006 , Tamamlandı