TR
EN
image
166
Dr. Öğr. Üyesi HASENE ESRA YILDIRIR

Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 3

IDENTIFYING MENTAL MODELS OF STUDENTS FOR PHYSICALAND CHEMICAL CHANGE

Journal of Baltic Science Education, Cilt: 17, Sayı: 6, 2018 (Hakemli Dergi)

An analysis of teacher candidates’ epistemological beliefs: A qualitative study

Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Cilt: 8, Sayı: 1, 2018 (Hakemli Dergi)

Analysis of turkish high school chemistry textbooks and teacher-generated questions about gas laws

International Journal of Science and Mathematics Education, Cilt: 9, Sayı: 5, 2011 (SCI-Expanded)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar 41

Systematic Literature Review of Studies Investigating Misconceptions Related to the Subject of Gases

5th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 17 Mayıs 2025

Examination of The Activities in the 5th Grade Science Textbooks Prepared According to The Turkey Century Education Model in Terms of Basic Science Process Skills

5th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 17 Mayıs 2025

The Effect of Argumentation-Based Teaching Supported by Concept Cartoons on Pre-Service Biology Teachers’ Understanding of Basic Chemistry Concepts

5th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025

Examination of the Activities in the 5th Grade Science Textbooks Prepared According to the Turkey Century Education Model in terms of Basic Science Process Skills

5th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye - Balıkesir, 17 - 19 Mayıs 2025

A Systematic Literature Review of Studies Investigating Misconceptions Related to the Subject of Gases

5th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye - Balıkesir, 17 - 19 Mayıs 2025

Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Fen Öğretimi Üzerine Yapılan Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi

5. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye - Balıkesir, 02 - 04 Mayıs 2025

Dünden Bugüne Fen Öğretiminde Web Tabanlı Eğitsel Oyun Kullanımı

2. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Türkiye - Antalya, 29 Haziran 2024

COMPARATIVE INVESTIGATION OF MIDDLE SCHOOL AND HIGH SCHOOL STUDENTS' METAPHORS TOWARDS ARTIFICIAL INTELLIGENCE

International Conference on Educational Technology and Online Learning, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024

Systematic Literature Review of Graduate Thesis on Instructional Technologies in the Fields of Physics, Chemistry, Biology and Science

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL), Türkiye - Eskişehir, 15 - 17 Mayıs 2024

EXAMINATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS' VIEWS ON SCIENCE LITERACY

2nd International 21st Century Educational Research Congress, Türkiye, 25 Nisan 2024

The Effect of Teaching with Multiple Representations on Science Pre-Service Teachers’ Cognitive Structures about Electrochemical Batteries

2nd International Necatibey Education and Social Sciences Research Congress 2023, Türkiye - Balıkesir, 26 - 28 Ekim 2023

THE EFFECT OF TEACHING WITH MULTIPLE REPRESENTATIONS ON SCIENCE PRESERVICE TEACHERS' COGNITIVE STRUCTURES ABOUT ELECTROCHEMICAL BATTERIES

International Necatibey Education and Social Sciences Research Congress, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023

SÜRDÜRÜLEBİLİR BESLENME KONUSUNUN ÖĞRENİLMESİNDE ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMI: POSTER HAZIRLAMA

1. Uluslararası Uludağ Bilimsel Araştırmalar Kongresi (1. International Uludağ Scientific Research Congress), Türkiye, 15 - 16 Temmuz 2023

2009-2020 Yılları Arasında Fen Öğretiminde Kullanılan Kavram Karikatürüyle İlgili Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, Türkiye - İzmir, 28 - 29 Mayıs 2021

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Gösterimlerle İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

INSAC International Congress on Scientific Developments for Social and Education Sciences, Türkiye, 27 - 28 Mart 2021

FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA YER ALAN KİMYASAL GÖSTERİMLERİN ANALİZİ

EGE 2.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Türkiye, 27 - 28 Mart 2021

Web 2.0 Ölçme Araçlarının Kimya Öğretmen Adayları Tarafından Karşılaştırılması:Fiziksel Kimya-II Dersi

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (Second International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Türkiye, 05 - 07 Eylül 2019

Argümantasyon ve/veya 3-B Baskılı Modellerin Kullanılmasının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlamalarına Etkisi: Yüzey Alanı ve Etkileşimler

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (Second International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER), Türkiye, 05 - 07 Eylül 2019

Ortaokul öğrencilerinin argüman ve ilgili kavramlar hakkındaki bilişsel yapılarının belirlenmesi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018

Fen Bilimleri Dersi 8. Sınıf Kimyasal Bağlar Konusundaki Öğrenci Başarısına Drama Destekli Öğretimin Etkisi

RESS CONGRESS (1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu), Türkiye - Balıkesir, 03 - 05 Kasım 2017

DETERMINATION OF COGNITIVE STRUCTURE OF SCIENCE, PHYSICS, CHEMISTRY AND BIOLOGY TEACHER CANDIDATES ABOUT ”ENERGY” CONCEPT THROUGH WORD ASSOCIATION TEST

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

Examination of The Epistemological Beliefs of The Teacher Candidates According to Some Variables

International Conference on Research in Education and Science, Türkiye - Aydın, 18 - 21 Mayıs 2017

“Determination Of Mental Models Of 6th Grade Students About “Physical And Chemical Changes” By Using Word Association Test”

International Association of Social Science Research (IASSR 2017), Türkiye, 25 - 28 Ocak 2017

Views Of The Students Of The Faculty Of Educatıon About Their Beliefs Related To Learning

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016

DETERMINING THE MENTAL MODELS OF THE 6TH GRADE STUDENTS ABOUT THE SUBJECT OF “PHYSICAL AND CHEMICAL CHANGES”

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016

VIEWS OF THE STUDENTS OF THE FACULTY OF EDUCATION ABOUT THEIR BELIEFS RELATED TO LEARNING

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Türkiye - Muğla, 19 - 22 Mayıs 2016

Kimya Öğretmen Ve Öğretmen Adaylarının Argümantasyona Dayalı Kimya Derslerinde Kullandıkları Argümantasyon Süreçleri

3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 05 - 07 Eylül 2013

Argümantasyona Dayalı Öğrenme Ortamları İçin Tasarlanan Argüman Biçimlendirme Örnekleri

3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 05 - 07 Eylül 2013

Kimyada Öğrenme Engellerinden Oktet Kuralının Ders Kitaplarındaki Kullanımının İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Kimya Öğretmen Ve Öğretmen Adaylarının Argümantasyona Dayalı Derslerinde Kullandıkları Materyal ve Etkinliklerin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Kimya Öğretmen Ve Öğretmen Adaylarının Argümantasyona Dayalı Dersler Sırasında Karşılaştıkları Sorunlar Ve Çözüm Önerileri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Usage of The Argumentation in Teacher Education

I. International Congress on Curriculum and Instruction", 5-8 October, 2011, p.541-542, University of Anadolu, Türkiye, 05 - 08 Ekim 2011

Argümantasyona Dayalı Kimya Derslerinin Ortaöğretim Öğrencilerinin Tartışma Eğilimlerine Etkisi

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 05 - 08 Temmuz 2011

Ortaöğretim Öğrencilerinin Katıldıkları Argümantasyona Dayalı Kimya Dersleriyle İlgili Görüşleri

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 05 - 08 Temmuz 2011

Genel Kimya Laboratuvarında V Diyagramı Kullanılarak Öğretmen Adaylarının Stokiyometri İle İlgili Yanlış Kavramalarının Belirlenmesi

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 05 - 08 Temmuz 2011

Üniversite Öğrencilerinin Melezleşme Hibritleşme Kavramı ile İlgili Anlama Düzeylerinin Belirlenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Fen Bilimleri Araştırma Görevlilerinin Laboratuvar Öğretimine Yönelik Mesleki Gelişimlerinin İncelenmesi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

Üniversite Kimya Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Reaksiyonları Sınıflandırmalarının İncelenmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 07 - 09 Eylül 2006

Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyanın Makro Mikro Seviyeleri Arasında Kurdukları İlişkilerin Belirlenmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 07 - 09 Eylül 2006

An analysis of Turkish high school chemistry textbooks questions related to gas laws according to bloom s taxonomy

International Aegean Physical Chemistry Days, Türkiye, 07 - 10 Ekim 2004

Kitap & Kitap Bölümleri 4

Modern Research and Studies in Educational Sciences III - Analysis of Chemical Representations in High School Chemistry Textbooks

Araştırma Kitabı, Livre De Lyon, , 2025

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları VI - FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDAKİ KİMYASAL GÖSTERİMLERİN ANALİZİ

Araştırma Kitabı, Akademisyen Yayınevi, , 2024

Transforming School Systems Through Assessment, Technology, and Non-Traditional Learning Methods - Cognitive Structures and Their Place in Science Education

Araştırma Kitabı, IGI Global, , 2024

EĞİTİMDE YENİ PARADİGMALAR - 3B BASKILI MODELLERLE ARGÜMAN TEMELLİ NANOBİLİM ÖĞRETİMİ

Mesleki Kitap, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, , 2023

BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları