TR
EN
image
278
Prof. Dr. ERDOĞAN TEZCİ

Akademik İdari Deneyim

Yönetimsel Görevler

Bölüm Başkanı

2016 - 2022
Balıkesir Üniversitesi

Verdiği Dersler

Ölçme ve Değerlendirme
Lisans
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik
Yüksek Lisans
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ
Yüksek Lisans
Öğrenme-öğretme Süreçleri
Doktora
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik
Doktora
Eğitim Araştırmalarında İleri İstatistiksel Uygulamalar
Doktora
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNETEMLERİ
Lisans
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Lisans
PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETİM
Lisans
Eğitimde Program Geliştirme
Lisans
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
Lisans

Yönetilen Tezler

Eğitim fakültesi öğretim elemanları ve öğretmen adaylarının örtük program yaklaşımları ve bu yaklaşımlar arasındaki ilişkinin incelenmesi
Öğrenci: Ayşe Ahsen Talu
Eleştirel düşünme temelli etkinliklerin öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerine etkisi
Öğrenci: Mahmut Osta
İlkokul öğretmenlerinin öğrenme öğretme sürecinde düşünmeyi öğretmeye yönelik yaptıkları etkinlikler ve düşünmeyi öğretmeye yönelik özyeterlik algısı arasındaki ilişki
Öğrenci: Canan Kurtoğlu
Ailelerin ilkokul düzeyindeki eğitimden beklentileri (Diyarbakır il örneği)
Öğrenci: Aslıhan Koluman
Öğretmenlerin sınıf içerisinde öğretimini yaptıkları değerlerin, öz yeterlik ve epistemolojik inançlar ile ilişkisinin incelenmesi
Öğrenci: Rukiye Tarhan
Avrupa ortak başvuru metni bağlamında ilkokul İngilizce dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Öğrenci: Ayşe Yeliz Demir
Farklılaştırılmış öğretim tasarımının öğrencilerin matematiksel muhakeme becerilerine, biliş ötesi öğrenme stratejilerini kullanma düzeylerine ve problem çözme becerilerine etkisi
Öğrenci: Halil Çoban
Öğretmenlerin eğitim programı tasarım yaklaşımı tercihlerinin öğretim programına bağlılıklarıyla olan ilişkisinin incelenmesi
Öğrenci: Cihangir Burul
Kosova'da altıncı sınıf teknoloji dersi öğretim programının değerlendirilmesi
Öğrenci: Fatmir Mehmeti
Öğretmenlerin çokkültürlü eğitime yönelik tutumları ile epistemolojik inançları ve öğretim yaklaşımları
Öğrenci: Serdan Kervan
Kosova'daki öğretmenlerin çokkültürlü eğitime yönelik bilgi, inanç, tutum ve özyeterliklerinin sınıf içi uygulamalarıyla ilişkisinin incelenmesi
Öğrenci: Soner Yıldırım
Öğretmenlerin düşünmeyi öğretmeye yönelik yaptıkları sınıf içi uygulamaları, özyeterlik düzeyleri ve öğretim stilleri arasındaki ilişki
Öğrenci: Yalçın Dilekli
Öğrencilerin akademik başarısı, öz düzenleme becerisi, motivasyonu ve öğretmenlerin öğretim stilleri arasındaki ilişki
Öğrenci: Sümer Aktan
İlköğretim 6. ve 7. sınıf sosyal bilgiler öğretim programında yer alan küresel bağlantılar öğrenme alanına yönelik öğretmen görüşleri: Balıkesir il örneği
Öğrenci: Serkan Koluman
Sınıf öğretmenlerinin portfolyo değerlendirme sürecine ilişkin görüşleri (Balıkesir ili örneği)
Öğrenci: Başak Yaşar
Farklı metinsel tasarım biçimlerinin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin öğrenme ve algılamaları üzerine etkileri
Öğrenci: Yusuf Gezer

BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları