TR
EN
image
101
Prof. Dr. MURAT DOĞDUBAY

Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar

Prof. Dr.

2019 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü, Gastronomi ve Mutfak Sanatları A.B.D.

Dr. Öğr. Üyesi

2006 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi

Doç. Dr.

2013 - 2019
Balıkesir Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü, Gastronomi ve Mutfak Sanatları A.B.D.

Yönetimsel Görevler

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

2020 - Devam Ediyor
Balıkesir Üniversitesi

Rektör Yardımcısı

2023 - 2027
Balıkesir Üniversitesi

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

2023 - 2026
Balıkesir Üniversitesi

Bölüm Başkanı

2023 - 2026
Balıkesir Üniversitesi

Yüksekokul Müdürü

2024
Balıkesir Üniversitesi

Dekan

2023 - 2024
Balıkesir Üniversitesi

Bölüm Başkanı

2020 - 2023
Balıkesir Üniversitesi

Yüksekokul Müdürü

2018 - 2020
Balıkesir Üniversitesi

Dekan

2019 - 2020
Balıkesir Üniversitesi

Yüksekokul Müdürü

2015 - 2018
Balıkesir Üniversitesi

Enstitü Müdür Yardımcısı

2013 - 2016
Balıkesir Üniversitesi

Enstitü Müdür Yardımcısı

2011 - 2013
Balıkesir Üniversitesi

Yönetilen Tezler

Metaverse kavramına turizm değer zinciri kapsamında fenomenolojik bir bakış
Öğrenci: Onur Görücü
Destinasyon Markalaşmasına Gastronomi Rotalarının Etkisi: Bir Zeytin Rotası Önerisi
Öğrenci: Candan Şahin
Hatırlanabilir Gastronomi Turizmi, Turist Memnuniyeti ile Destinasyon Markalaşması İlişkisi
Öğrenci: Ayşen Ertaş Sabancı
Etnosentrik Tüketim ve Gıda Neofobisi İle Restoran Tercihi İlişkisi (Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma)
Öğrenci: Dilek Çoşan
Destinasyonların gastronomi değerinin artırılmasında kadın kooperatiflerinin rolü: Balıkesir örneği
Öğrenci: Şakire Nur Memili
ATIKSIZ MUTFAK UYGULAMALARININ PLANLI DAVRANIŞ TEORİSİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ:BURSA ÖRNEĞİ
Öğrenci: Fatih Yıldırım
Destinasyonların gastronomik değerlerinin arttırılmasında güvenli gıda takip sistemi ve coğrafi işaretin önemi -Balıkesir ili örneği
Öğrenci: Alptekin Eren
Yiyecek ve içecek ürünlerinin pazarlamasında oyun içi reklam stratejisinin kullanımı
Öğrenci: Hüseyin Ersin Karaöz
Dijital gastronomi ve yöresellik kavramlarının yaratıcı yıkım teorisi bağlamında planlı eskitme açısından incelenmesi
Öğrenci: Hilal Keskin
Destinasyon yemek kimliği ölçeği geliştirme çalışması
Öğrenci: Erol Taşkın
Değer ve yaşam biçimi ile yerel gıda tüketimi ilişkisi: Yabancı turistler üzerine bir araştırma
Öğrenci: Özkan Süzer
Gastronomik deneyim için müşterilerin yüksek fiyat ödeme istekliliğinin belirlenmesi: Uzak Doğu restoranları üzerine bir çalışma
Öğrenci: Havva Gözgeç Mutlu
Stratejik yönetim yaklaşımının menü planlamada uygulanabilirliği: Bir model önerisi
Öğrenci: Selin İlsay
Endüstri 4.0 sürecinde lojistiğin yiyecek ve içecek endüstrisine etkisi
Öğrenci: Fatma Karakuş
Cinsiyet rolü ile yiyecek ve içecek tüketim tercihleri ilişkisi
Öğrenci: Nur Neşe Şahin
Küçük ölçekli yiyecek ve içecek işletmelerinde sosyal kaytarma davranışı ve çalışan performansı analizi: Balıkesir ilinde bir uygulama
Öğrenci: Safiyenur Avcı
Yiyecek ve içecek işletmecilerinin ekolojik ayak izi farkındalığı: Balıkesir ilinde bir araştırma
Öğrenci: Ümmühan Sunelcan
Konaklama işletmelerinin pazarlamasında mobil teknolojilerin kullanımı
Öğrenci: Esat Saçkes
Yiyecek ve içecek işletmelerinde tüketicilerin yiyecek tutum davranış açıklık ölçeğinin uygulanması üzerine bir araştırma
Öğrenci: Özkan Demir
Turist rehberliğinde Foodie özelliğinin önemi
Öğrenci: Gizem Çorman
Etnik mutfak ürünlerinin tercihinde neofobinin etkisi (Karşılaştırmalı bir uygulama)
Öğrenci: Serkan Yiğit
Etkinlik pazarlamasının destinasyon markalaşma sürecine etkisi: İznik örneği
Öğrenci: Betül Demir Akgül
Yiyecek içecek sektöründe üreten tüketici (Prosumer) tüketim eğilimlerinin değerler ve yaşam biçimi sistemi ölçeği (Vals2) ile ölçülmesi: Balıkesir ili örneği
Öğrenci: Nur Neşe Şahin
Yiyecek ve içecek işletmelerinin nöropazarlama faaliyetlerinde duyusal algıların etkisi: Psikonörobiyokimya perspektifi
Öğrenci: Cesim Behremen
Otel işletmeleri mutfak planlamasına ilişkin sistematik bir süreç analizi
Öğrenci: İkrar Budak
Yiyecek içecek işletmelerini tercih eden tüketicilerin deneyimlerinin bireyselleştirilmesi kapsamında bir üretim şekli olarak butik üretim uygulaması
Öğrenci: Ayşe Can
Büyük ölçekli otel işletmelerinin yiyecek-içecek tedarikinde tedarik zinciri yönetiminin uygulanabilirliği: Ankara ilinde bir uygulama
Öğrenci: Korhan Kurt
Destinasyon çekicilik unsuru olarak gastronomi turizmi: Balıkesir ili örneği
Öğrenci: Gönül Göker
Destinasyon markalaşma sürecinde yerel mutfağın yeri (Uralsk Bölgesi'ndeki restoranlar üzerine bir araştırma)
Öğrenci: Aızhan Yergalıyeva
TORQUE modelinin şehir otellerinde uygulanabilirliği (İzmir örneği)
Öğrenci: Gencay Saatcı