Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
35
RESTORAN TERCİHİ VE GIDA NEOFOBİSİ İLİŞKİSİ (RELATIONSHIP BETWEEN RESTAURANT PREFERENCE AND FOOD NEOPHOBIA)
Journal of Gastronomy Hospitality and Travel (JOGHAT), Cilt: 8, Sayı: 2, 2025 (Hakemli Dergi)
The Impact of Tourist Lifestyles on Local Food Consumption: A Case Study of Foreign Visitors in Turkey
Journal of Tourismand Gastronomy Studies (JOTAGS), Cilt: 12, Sayı: 4, 2024 (Hakemli Dergi)
Far Eastern Restaurant Customers’ Willingness to Pay a Price Premium (WTPP): Gastronomic Involvement as a Mediator
Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2024 (SCI-Expanded)
A RESEARCH ON THE USE OF LOCAL GASTRONOMIC PRODUCTIONS IN SPECIAL CAFES
JOURNAL OF GASTRONOMY HOSPITALITY AND TRAVEL, Cilt: 6, Sayı: 4, 2023 (Hakemli Dergi)
Sokak Lezzetlerine Yönelik Tutumun Kuşaklara Göre İncelenmesi: İstanbul Örneği
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, Cilt: 11, Sayı: 4, 2023 (Hakemli Dergi)
Sokak Lezzetlerine Yönelik Tutumun Kuşaklara Göre İncelenmesi: İstanbul Örneği
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, Cilt: 11, Sayı: 4, 2023 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Gastronomi Eğitiminin Tarihi ve Gelişimi
Anatolia: Turizm Arastirmalari Dergisi, Cilt: 34, Sayı: 3, 2023 (Hakemli Dergi)
BALIKESİR’İN GASTRONOMİK MARKA KİMLİĞİNE YENİ BİR UNSURUN KAZANDIRILMASI; TÜM YÖNLERİYLE “BALIKESİR KAHVALTISI” KONSEPTİ
Journal of Gastronomy and Travel Research, Cilt: 7, Sayı: 2, 2023 (Hakemli Dergi)
Yöresel Gıda Satan İşletmelerin Destinasyonun Yemek Kimliğine Etkisi: Gaziantep’te Bir İnceleme
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi, Cilt: 6, Sayı: 2, 2023 (Hakemli Dergi)
TOPLU YİYECEK ÜRETİMİ GERÇEKLEŞTİREN İŞLETMELERDE FİZİKİ MUTFAK PLANLAMASI
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online), Cilt: 6, Sayı: 1, 2023 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Alış-Veriş Merkezi (AVM) Tercihlerinde Yiyecek-İçecek İşletmelerinin Etkisine Yönelik Bir Araştırma
Journal of Gastronomy Hospitality and Travel, Cilt: 5, Sayı: 4, 2022 (Hakemli Dergi)
Tourists' food and beverage consumption trends in the context of culinary movements: The case of Safranbolu
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 2, 2022 (SCI-Expanded)
YETERCİLİK (ENOUGHISM) VE GASTRONOMİ İLİŞKİSİ
Journal of New Tourism Trends, Cilt: 1, 2022 (Hakemli Dergi)
Müşterileri Uzak Doğu Restoranlarına Yönlendiren Etkiler ve COVID-19 Algılamaları
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, Cilt: 56, Sayı: 3, 2021 (Hakemli Dergi)
Endüstri 4.0’ın Yiyecek İçecek Endüstrisine Bir Yansıması Olarak Bulut Mutfaklar (Kavramsal Bir Analiz)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, Cilt: 9, Sayı: 2, 2021 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Yiyecekte Yenilik Korkusu Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research, Cilt: 4, Sayı: 1, 2020 (Hakemli Dergi)
Gastronomi Turizminin Geliştirilebilirliğine Yönelik Bir Araştırma: Edremit Körfezi Örneği
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, Sayı: 4, 2020 (Hakemli Dergi)
Gastronomi Turizminin Geliştirilebilirliğine Yönelik Bir Araştırma: Edremit Körfezi
Örneği (
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, Cilt: 8, Sayı: 4, 2020 (Hakemli Dergi)
Konaklama İşletmelerinin Pazarlamasında Mobil Teknolojinin Kullanımı
GLOBAL JOURNAL OF ECONOMICSANDBUSINESS STUDIES, Cilt: 8, Sayı: 16, 2019 (Hakemli Dergi)
KÜRESEL ISINMA VE EKOLOJİK AYAK İZİNİN YİYECEK VE İÇECEKSEKTÖRÜNE MUHTEMEL ETKİLERİ
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel, Sayı: 1, 2018 (Hakemli Dergi)
Gastronomi Eğitimi Alan Öğrencilerde Yiyecekte Yenilik Korkusu (Food Neophobia):Balıkesir Üniversitesi Örneği (In the Gastronomy Educated Students Fear of the NewFoods (Food Neophobia): Example of Balıkesir University)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2017 (Hakemli Dergi)
Ekolojik Ayak İzinin Kültürel Mirasa Etkisi
Eurasian Academy of Sciences Social Science Journal, 2017 (Hakemli Dergi)
In the Fusion Cuisine Approach Availability of Quinoa (Application Suggestions)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, Cilt: 3, Sayı: 5, 2017 (Hakemli Dergi)
Müslüman Dostu Turizm Kapsamında Mice Turizm Organizasyonlarının Değerlendirilmesi
Journal of Recreation and Tourism Research, Cilt: 4, Sayı: 1, 2017 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Pazarlama Sürecinde Presidia Ürünlerin Etkisi
Journal of Recreation and Tourism Research, Sayı: 4, 2017 (Hakemli Dergi)
MEASURING THE CONSUMPTION TRENDS OF VALUES AND CONSIDERATIONS OF PRODUCING CONSUMER (PROSUMER) IN FOOD AND BEVERAGE SECTOR BY VALUES, ATTITUDES, AND LIFESTYLES SYSTEM SCALE (VALS-2) THE SAMPLE OF BALIKESİR PROVINCE
ecoforum, Cilt: 3, Sayı: 6, 2017 (Hakemli Dergi)
Otel Mutfaklarında Sistematik İşyeri Düzenleme Planı (SİDP) Modelinin Uygulanması
Aydın Gastronomy, Cilt: 1, Sayı: 1, 2017 (Hakemli Dergi)
Gastronomi Eğitimi Alan Öğrencilerde Yiyecekte Yenilik Korkusu (Food Neophobia): Balıkesir Üniversitesi Örneği
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, Cilt: 5, 2017 (Hakemli Dergi)
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ YEMEK YEME DENEYİMİ BOYUTLARININ BELİRLENMESİÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research, Cilt: 1, Sayı: 1, 2017 (Hakemli Dergi)
Turizm ve Yiyecek ve İçecek Endüstrisinde Sahnelenen Otantiklik (Eleştirel Bakış)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, Cilt: 5, 2017 (Hakemli Dergi)
Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Psikonörobiyokimya Yaklaşımı
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 18, Sayı: 34, 2015 (Hakemli Dergi)
Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Etik Uygulamaların SWOT Analizi İle Değerlendirilmesi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, Cilt: 3, Sayı: 4, 2015 (Hakemli Dergi)
YİYECEK VE İÇECEK İŞLETMELERİNDE PSİKONÖROBİYOKİMYA YAKLAŞIMI
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 18, Sayı: 34, 2015 (Hakemli Dergi)
Turistik Ürün Tercihinde Sosyal Medyanın Rolü ve Etik İlişkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt: 27, Sayı: 1, 2012 (Hakemli Dergi)
Otel İşletmelerinde İlişkisel Pazarlama Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt: 10, Sayı: 2, 2009 (Hakemli Dergi)